Tor r Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Stubben på vei mot slutten. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildene er tatt i sol. Kan vel kalles lett behandlet. Forskjelige innstillinger og vinkler. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Synes det er mye dybde i bilde, nesten som i 3D. Gode farger og detaljer. Da jeg er veldig glad i skogen er det mye gjenkjennelse og detaljene, små hull i treet får meg til å tenke på livet i skogen. Insekter, mat, fugler, liv og død. My levd liv i dette treet Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Synes det er mye dybde i bilde, nesten som i 3D. Gode farger og detaljer. Da jeg er veldig glad i skogen er det mye gjenkjennelse og detaljene, små hull i treet får meg til å tenke på livet i skogen. Insekter, mat, fugler, liv og død. My levd liv i dette treet Takk for fin og utfullende tilbakemelding,kjekt å se du ser det som meg,Mye levd liv!! Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Fine bilder alle tre. Liker atmosfæren. Minner om fine skogsturer popper opp, Takk for det. Skal jammense å komme meg på skauen. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Fine bilder alle tre. Liker atmosfæren. Minner om fine skogsturer popper opp, Takk for det.Skal jammense å komme meg på skauen. Kjekt du likte bildene god tur til skogs.!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg