indahla Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har tenkt å kjøpe enten en XP2500 eller en XP2500 boxed. Regner med at 'boxed'-versjonen er med vifte. Ser at boxed koster 1090,- (komplett butikk) mens ikke boxed koster 950,- Noen synspunkter om dette er en god eller dårlig løsning? Vil helst ha en stille pc (men trenger ikke komme ned på 19dB heller...) Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Vil du ha optimal kjøling og stille vifte er boxed versjonen ikke å anbefale. Kjøp XP2500+ (har den selv) og en Volcano kjøler eller noe slikt (anbefaler microplex.no) hvis den skal være støysvak. Ellers, om du helst vi slippe å sette på vifta selv er boxed selvfølgelig topp. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ellers, om du helst vi slippe å sette på vifta selv er boxed selvfølgelig topp. Du må jo fortsatt sette på vifta (ribba m.vifte) i boksed-utgaven. De ligger riktignok pakket inn i samme eske, men prosessoren ligger løst på samme måte som ikke-boxed... Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ok, visste jeg ikke At vifta og ribba lå løst oppi pakka Husker bare at jeg bestillte en PIII for en STUND tilbake i boxed versjon og de kom ferdig mekka Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei, kjøp IKKE boxed også kjøper du en Silent Breeze cpu kjøler, den er det svært mange som er fornøyd med og den kjøler bra. En kompis av meg byttet ut en cooler master vifte på sin tbird 1400 (omtrent like varm som dagens cpu'r) og gikk fra 50-60 grader til 40-50 og ble kvitt alt som heter støy. Link til silent breeze her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ok, visste jeg ikke At vifta og ribba lå løst oppi pakka Husker bare at jeg bestillte en PIII for en STUND tilbake i boxed versjon og de kom ferdig mekka Det var i de tider cpu'n hadde ekstern level2 cache det (og i en overgangsperiode etterpå) Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Aha! Det var gode gamle dager det Savner min første AMD og min første Intel Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Hei, kjøp IKKE boxed også kjøper du en Silent Breeze cpu kjøler, den er det svært mange som er fornøyd med og den kjøler bra. En kompis av meg byttet ut en cooler master vifte på sin tbird 1400 (omtrent like varm som dagens cpu'r) og gikk fra 50-60 grader til 40-50 og ble kvitt alt som heter støy. Link til silent breeze her:http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=38172&t=&l=&AvdID=1&CatID=&GrpID=&s=sr Hvordan er støyen på den i forhold til vifta på en P4 (f.eks. 2GHz)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå