homeboy1 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hei. Jeg vurderer å kjøpe en av disse. Så lurer jeg på om det er mulig å bruke noen av disse på en Android mobil, har selv en Samsung Galaxy S 2. Hvordan blir lyden til disse hodetelefonene til mobilbruk? Skal også bruke de mye på laptop. Lenke til kommentar
bryrmeg Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Jeg har QuiteComfort 15 og bruker det sammen med Samsung Galaxy S2. Lyden fungerer veldig bra for mitt formål. Er ikke noe hifi-entusiast, men hører en del musikk og kjøpte de hovedsaklig til flyreiser. Det fulgte også med ledning med mikrofon og 3 knapper. Denne ledningen er designet for apple-produkter. Mikrofonen fungerer med Samsung Galaxy S2, og den midterste knappen kan man bruke til å svare og legge på samtaler med. Man kan også skifte sang etc. med den midterste knappen dersom man installerer app for dette (i.e."Headset Button Controller"). De to andre knappen er ment for å styre lyden, men disse fungerer ikke med S2. Har forstått at det er fordi apple bruker en annen standard på lydutgangen enn det mange andre produsenter gjør. Edit: Må nevne at jeg ikke har testet mikrofonen veldig mye. Har bare ring en eller to ganger med den og da snakket jeg bare med en automatisk telefontjeneste. Det fungerte veldig bra. Endret 22. juni 2012 av bryrmeg Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Beats Pro skal fungere overraskende bra på mobil. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Skip til page 3 om du vil lese summerys. Hes the REAL DEAL Review: http://www.innerfide...ling-headphones http://www.youtube.com/watch?v=YDPVryZ773w&feature=plcp Endret 25. juni 2012 av nipton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå