TheGuard Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Blir litt i tvil. Jeg liker i utgangspunktet IKKE AMD, men som sagt, blir i tvil. Ny Adobe Premiere Pro støtter Hyper-Threading, hvilket skal gjøre prossesene raskere. Men når jeg ser tester rudt forbi av nue AMD XP 3200+ og Intel P4 3,06Ghz ,/Hyper-Threading, SLÅR faktisk AMD Intel i de fleste tester. Vil dette si at AMD passer BEDRE til videoredigereing enn Intel??? Håper jeg tar feil... Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg var veldig pro AMD tidligere, men etter å ha jobbet MYE med lyd- og videoredigering har jeg revurdert dette. Intel har vist seg å være mye mer stabilt og mer støttet av programmene. AMD er veldig god på 3D spill, men ikke så mye på proff programmer. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Takk Arne. Det var dette jeg trengte å høre... :smile: Lenke til kommentar
Storeulv Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg sitter med en P4-2,8 nå og den er fin å jobbe med. Har prøvd litt andre AMD'er oppigjennom også, men synes at det er noe som er bedre med Intel uten å kunne sette fingeren på det. Holder meg derfor til Intel når jeg lager maskiner til videored. i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå