Rhphoto Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Dråpebilder;Grønn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kan jo si som jeg fikk høre mye av til å begynne med -altfor stor signatur som tar all oppmerksomhet fra bildet. Den øverste dråpen er er litt ute av fokus samt at den er litt untenfor "bildet". Ville personlig tatt ett tettere snitt rundt "senter", kun dråper, ringene i vannet og den flotte grønnfargen om mulig. Lyst å prøve noe sånt selv en dag. Hvordan har du fått frem grønnfargen foresten? Lenke til kommentar
Rhphoto Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Kan jo si som jeg fikk høre mye av til å begynne med -altfor stor signatur som tar all oppmerksomhet fra bildet. Den øverste dråpen er er litt ute av fokus samt at den er litt untenfor "bildet". Ville personlig tatt ett tettere snitt rundt "senter", kun dråper, ringene i vannet og den flotte grønnfargen om mulig. Lyst å prøve noe sånt selv en dag. Hvordan har du fått frem grønnfargen foresten? Takk Jeg tokk bildene oppi en grønn skål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg