Gå til innhold

Kamptråd - Wigan vs Manchester United


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den linjedommeren suger. Fy faen. Først og fremst, altfor mye involvering å si at De Gea blir hindret. Det der skal han ikke si. Også ser han ikke det han SKAL SE, klareste handsen i verden fra så lang distanse Ikke minst, Dowd som ikke ser at Jones ikke er nære ballen der han gir corner og Maloney scorer. Latterlig.

 

Men aller mest latterlig er Utd i kveld. Og jeg driter i om det er ekkelt og kjedelig og flaut at vi er avhengige av "pensjonisten" Scholesy; poenget er at vi ikke er med på noen andre trophy hunts akkurat, så da må vi faen meg BRUKE ham og! Tabbe, rett og slett.

 

Og ja, helt enig i at Jones var ræv og Rafael skulle FAEN meg spilt med Val. Og derfor spilte Val dårlig, men det må også sies at Valencia rett og slett ikke vil at Wigan skal ned. Han har sagt i intervju hvor mye han elsket Wigan og hva de gjorde for ham i en vanskelig periode i karrieren hans og alt sammen, tror virkelig han ville at Wigan skulle få 3p; så får han ordne ligagull til oss på Etihad itself.

 

Hernandez, Welbeck, Rooney, Giggs, Evra... har ikke ord.

 

Er jeg den eneste som synes det å klage på Ash Young blir helt feil? Han gjorde ingenting feil, jobbet hardt, og når han var med så var han flink med pasningene og bevegelsen. Er ikke hans feil at resten av laget søg og at det ikke finnes en Utd-midtbane når Scholes ikke er med. Harsh å ta ham ut og ikke GIGGS for faen, når man setter inn Cleverly. Young kunne vært veldig viktig i andre omgang... og synes at dem som klager på ham i kveld er helt ute og kjører.

 

Giggs akkurat nå trengs virkelig ikke så mye; Scholes derimot...get him back and playing!

 

Krisedag, men bare en dårlig dag. Villa skal faen meg knuses og ligagullet SKAL vi vinne. Get in boys! WAKE UP!

 

 

EDIT: Det verste er jo at du ser fra dette bilde at Scholes virkelig var klar for å spille. (ikke minst verst at de så ganske rolige ut og klarer å spille så dårlig (resten altså)

 

tatt fra her:561833_10150681199627746_7724542745_9765093_1031218261_n.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt på saken. Og jeg har absolutt ikke lyst til å satse på en som Chica videre. Kjedelig spiller, teknisk begrenset på alle måter, bruker ikke farten sin (anna enn å gå i offside) og er generelt veldig tannløs og ufarlig for motstanderforsvaret.

 

At han klarer å stå på riktig sted enkelte ganger veier ikke opp for all dritten han leverer. Selv enkle pasninger får han ikke til.

Lenke til kommentar

Enig. Syntes egentlig han har blitt svakere teknisk i sesong to og mistet endel fart/bevegelse etter at han la på seg noen kg muskler. Syntes ikke Welbeck er god nok heller, altfor keitete og klumsete med ball når han skal avslutte. Trenger en Huntelaar/Benzema type ved siden av Rooney, en som er dødelig i boks, men som også er et oppspillspunkt og kan holde på kula.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt på saken. Og jeg har absolutt ikke lyst til å satse på en som Chica videre. Kjedelig spiller, teknisk begrenset på alle måter, bruker ikke farten sin (anna enn å gå i offside) og er generelt veldig tannløs og ufarlig for motstanderforsvaret.

 

At han klarer å stå på riktig sted enkelte ganger veier ikke opp for all dritten han leverer. Selv enkle pasninger får han ikke til.

Enig. Syntes egentlig han har blitt svakere teknisk i sesong to og mistet endel fart/bevegelse etter at han la på seg noen kg muskler. Syntes ikke Welbeck er god nok heller, altfor keitete og klumsete med ball når han skal avslutte. Trenger en Huntelaar/Benzema type ved siden av Rooney, en som er dødelig i boks, men som også er et oppspillspunkt og kan holde på kula.

Veldig enig med dere begge, Hernandez å Wellbeck har begge falt veldig i kvalitet på slutten av denne sesongen, men å si at vi ikke burde satse på di syns jeg er feil, vi alle vet hva begge er i stand til bare di blir brukt riktig, begge må bli mye bedre på alt egentlig, spesiellt Hernandez må få tilbake det han hadde fra forrige sesong, gutten har altfor dårlig balanse, teknisk er ham ikke av di værste, men trenger mye her å

Lenke til kommentar

Veldig enig med dere begge, Hernandez å Wellbeck har begge falt veldig i kvalitet på slutten av denne sesongen, men å si at vi ikke burde satse på di syns jeg er feil, vi alle vet hva begge er i stand til bare di blir brukt riktig, begge må bli mye bedre på alt egentlig, spesiellt Hernandez må få tilbake det han hadde fra forrige sesong, gutten har altfor dårlig balanse, teknisk er ham ikke av di værste, men trenger mye her å

 

Hvem i all verden mener du er verre?

 

Forøvrig moro å se hvordan folk har endret syn på hernandez. I fjor ble jeg nesten korsfestet når jeg sa min mening om han.

Lenke til kommentar

Han er ikke klumsete, det er vel mer at han alltid skal dra seg forbi alle før han skyter.

 

http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/wigan_imponerte_med_tre_forsvarere

 

De tok ut Valencia skrives det, han hadde visstnok ikke et eneste innlegg i først omgang. Tror ikke det var motstanden som tok ham ut, han opptråde veldig merkelig igår kveld..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Og da gjorde Young en veldig god jobb defensivt faktisk, og ga mer innsats enn de andre der ute på banen. Helt feil å ta av Young i går mens det fortsatt var 0-0..skulle heller vraket en spiller som ikke gjorde noe bra og heller ikke prøvde så hardt. Menmen, vi får bare glemme den dagen i går.

Lenke til kommentar

Jeg er klinisk i mot hylekor om nye spillere ala midtbane og spiss-diskusjonen som blusser opp etter tap, men selv om Evra har hatt en ålreit periode etter jul nå, så var dette dråpen. Riktignok dråpen for tiende gang, aswell. Håper Patrice kommer seg til helvete ut av klubben innen neste match. Virkelig hat-spiller numero uno. Skremmende at han får ødelegge som han gjør for tiden. Hadde han ikke allerede hatt en høy stjerne i Europa og i klubben fra tidligere prestasjoner så ville han ikke fått plass på et middels tippeligalag engang.

Lenke til kommentar

Veldig enig med dere begge, Hernandez å Wellbeck har begge falt veldig i kvalitet på slutten av denne sesongen, men å si at vi ikke burde satse på di syns jeg er feil, vi alle vet hva begge er i stand til bare di blir brukt riktig, begge må bli mye bedre på alt egentlig, spesiellt Hernandez må få tilbake det han hadde fra forrige sesong, gutten har altfor dårlig balanse, teknisk er ham ikke av di værste, men trenger mye her å

 

Hvem i all verden mener du er verre?

 

Forøvrig moro å se hvordan folk har endret syn på hernandez. I fjor ble jeg nesten korsfestet når jeg sa min mening om han.

Enkelt, Macheda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...