Gå til innhold

Kamptråd - Wigan vs Manchester United


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så flau! Får nesten lyst til å gjøre noe ulovligt mot dommeren. Annuleringen var riktig, målet var feil pga ikke corner og United skulle hatt straffe. Wigan var veldig heldige med frisparkene der dommeren var fullt på Wigan sin side. Håper SAF gir dem saftig kjeft, dette var en katastrofe !!

 

Noe annet som irriterer meg grønn er at ingen av innleggene inn i bokse traff vår egen spiller. Makan til dritt.

 

Man Utd må bare skjerpe seg til kampen mot Everton for den skal jeg se på Old Trafford :) <3

Lenke til kommentar

Welbeck finnes jo ikke målscorer. Mannen virker nesten redd for å sparke i ballen når det er den minste mulighet for at ballen kan ende i nettmaskene. Hadde han hatt goalgetterinnstinktet til Hernandez hadde han vært en av ligaens beste spisser, men sånn som det er nå fungerer han nesten best som ving, for det er bare i den oppbyggende fasen han bidrar.

Lenke til kommentar

Sint og skuffet over innsatsen idag. Vi blir løpt og spilt i senk av et lag vi burde slå med 8 spillere på banen.Chica er håpløs og det er håpløst at Berbatov er ute i kulden og at en så dårlig spiller som Hernandez får spille for oss, det blir for dumt. Dårlige prioriteringer fra benken også synes jeg. Til sommeren må vi ha en ny spiss og en ny midtbanespiller. At vi er så avhengige av en pensjonist er flaut, selv om Scholes er Gud.

 

Men men, fortsatt 5 poengs luke, og City kommer nok til å snuble i sluttspurten de også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble jo et helt annet Man U lag med Welbeck på banen?

Samtidig la Wigan seg nedpå og lot dere få ball, det skal sies.

ja, fordi Chica gikk ut. Det er jo 10 mann med han der ute når kamper blir slik som denne. Og ja Raste, jeg er en Chica-hater om du vil. Mannen er en alt for dårlig ballspiller til å forsvare en plass i United. Hvilket annet topplag har en spiss med så elendig basisferdigheter på topp? Vi spiller møkkafotball i 8 av 10 kamper han er på banen, og når vi spiller godt med han på banen er det ikke nært hans fortjeneste. Kan snakke så mye man vil om farten hans og hvordan han strekker motstanderlaget Når vi har farten til Valencia og Nani på sidene har vi ikke bruk for en onetrickpony som står i offside dagen lang.

@Emils, ja lat var nok skrevet på sleiva. Var alt annet enn lat idag, klart mest involvert av våre offensive.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Phil Jones burde vrakes etter kampen i dag, helt sjokkerende dårlig kamp som han utrolig nok fikk fullføre. Hvorfor ikke spille med Rafael som har to forholdsvis fantastiske kamper på rappen nå? Ryan Giggs hadde også en forferdelig dårlig kamp. At vanligvis så involverte Ashley Young bare hadde tre ball-berøringer i løpet av hele første omgang er helt utrolig. Antonio Valencia hadde heller ingen god dag, men samarbeidet med Phil Jones var så og si fraværende og da blir det straks mye vanskeligere å spille ving.

Lenke til kommentar

Welbeck var verken selvgod eller lat i dag. Han var bare ikke god nok.

 

@Niko. Mener at det nivået United viste i dag er det ingen av de andre topplagene som lar seg falle ned til. Liverpool ja, men de er ikke et topplag.

Da får vi være uenige. Dette var ikke noe verre enn det Chelsea presterte mot samme lag for en uke siden. City har hatt matcher hvor de har spilt balle flere ganger denne sesongen. Arsenal har stadig kollapser hvor alt går galt og det samme med Spurs. Syns ikke dette var en unik kamp sånn sett, for det er bare en sliten, uinspirert gjeng med dårlige taktiske valg og spillerdisposisjoner i bunn av kaka.

 

At the end of the day, etter jeg har fått roa meg 2-3 hakk. Vi er fortsatt top of the league med 5 poeng og matcher igjen. Lurer på hvordan den bortskjemte sutregjengen (inkludert meg) hadde oppført seg om vi var 5 poeng bak. Fortsatt pissed på Evra, Rooney, Hernandez, Giggs og de som mener vi "bør" vinne 5-0 i kamper som dette.

Lenke til kommentar

Welbeck var verken selvgod eller lat i dag. Han var bare ikke god nok.

Han ga meg det inntrykket når han slo ut med armene og så på dommeren etter hver involvering. Sa ikke at han var det. Gutten ville vinne like mye som resten, kanskje mest av alle de siste minuttene. Synd og skam at ballen havnet i dragsuget på vår høyrekant idag i nesten et hvert angrep.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Ja, altfor mange slo ballen på Valencia, som idag påvirket kampen veldig negativt. Han ble mye involvert og hadde veldig mange dårlige involveringer. Må si at jeg irriterer meg hver gang han lar være å utfordre, han er jo så god til det. Argh, altså.. ;)

 

Lurer på hvordan den bortskjemte sutregjengen (inkludert meg) hadde oppført seg om vi var 5 poeng bak. Fortsatt pissed på Evra, Rooney, Hernandez, Giggs og de som mener vi "bør" vinne 5-0 i kamper som dette.

Når vi lå bak så fikk jeg inntrykk av et det hersket en meget optimistisk stemning her. Øynene var rettet mot tabelltopp like over nyttår, og å slå City på Etihad i FA-cupen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...