Gå til innhold

Kamptråd - Wigan vs Manchester United


Anbefalte innlegg

Ikke spesielt skuffa, så denne komme lang vei. Har grinda ut resultater i en god periode nå uten å spille flytende fotball - det måtte straffe seg før eller siden

 

Hadde vi vunnet i dag hadde vi tatt ligaen, i steden så ødelegger spillere som aldri burde spilt for oss hele dritten. Jones, Hernandez, Young og co. Har ikke noe i en toppklubb å gjøre. Synd det er City som tar oss, hadde det vært en ordentlig klubb som Arsenal hadde jeg kunnet leve med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry Man U fans, men etter alt pratet om at Wigan er walkover, og flere som påstod at gullet allerede var sikret, så fortjener dere dette.

 

Hvem gjorde det?

 

Er jo flere (kan finne sitater senere i kveld når jeg er på PCen) som bablet om at Wigan måtte bli i PL pga sikre 6 poeng, og som har feiret gull allerede.

Lenke til kommentar

Sorry Man U fans, men etter alt pratet om at Wigan er walkover, og flere som påstod at gullet allerede var sikret, så fortjener dere dette.

 

Alle statistikker viste før kampen at Wigan er "walkover". Det betyr ikke at man mener at denne kampen skulle bli walkover. Og dessverre så det ut som om spillerne forventet walkover i dag. Hele laget så slitne ut.

 

Satser på en bounce mot Aston Villa.

Lenke til kommentar

Sorry Man U fans, men etter alt pratet om at Wigan er walkover, og flere som påstod at gullet allerede var sikret, så fortjener dere dette.

 

Alle statistikker viste før kampen at Wigan er "walkover". Det betyr ikke at man mener at denne kampen skulle bli walkover. Og dessverre så det ut som om spillerne forventet walkover i dag. Hele laget så slitne ut.

 

Satser på en bounce mot Aston Villa.

 

Greit nok at statistikken PEKTE den veien, men det var hvordan enkelte hoverte som gjorde at jeg allerede da ønsket Wigan poeng.

Lenke til kommentar

Er bare å se på førstesiden i denne tråden om såkalt "hovering" samt det er ikke vanskelig å finne frem poster der folk allerede tok seieren på forskudd. Mer overraskende over at du ikke har fått det med deg.

 

Jeg spiser drakta (hatten) mi.

 

Og jeg må nok innrømme at jeg ikke har fulgt noe særlig med her på forumet før fra pausen i dagens kamp.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Dere kan godt være uenig med meg i dette, men Antonio Valencia hva drev du på med idag? Han utfordret ikke én gang, ikke én gang!? Jeg er sikker på at 90% av pasningene hans ble slått bakover, de færreste fremover. Han som ellers ser muligheter igjennom et hav av motspillere, hvor var han idag? Han sto og så på når motspillerne gikk opp i duell, ikke innsats i det hele, han gikk vel med hvilepuls kampen igjennom..? Jones kom opp på kanten mer og mer mot slutten, men hvorfor ikke Valencia? Han som vanligvis gjør det best. Påvirket det ham såpass at dette var hans gamle klubb, får inderlig håpe at det er grunnen. Det var et deilig å se Nani igjen, litt ute av kampform, men beveglig til tusen, Valencia skulle gjerne blitt byttet mot ham, og Carrick mot Scholes.

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Herregud for en drittkamp. Jeg dør av at vi ble så overspilt i dag og vi ble avslørt på så mange måter. Vi trenger en bedre midtbane og nye backer som er solide. Jones, Giggs, Young, Evra er jo forbanna ræva, kan også trekke frem at Chicha og Carrick var også ræv i dag...

Lenke til kommentar

Hernandez er hatspiller, spyr om han løper ut til 2omg.

Seriøst tidenes mest uinspirerende makker. Rooney har vært fitte i lang tid nå, men fytti helvete for noen muligheter vi har. Hernandez er helt krise.

 

Sovnet jeg...

Sovna du i feiringsrusen etter all champisen eller? Trodde ikke du hadde tid til å sove, du som allerede er ute og feirer ligagullet?!

 

Seriøst, hvilket annet topplag har så utrolig dårlig bunnivå? Ingen.

City, Arsenal, Liverpool, Chelsea og Tottenham for å nevne noen.

 

Etter all jinxinga og undervurderinga her burde det vel smake godt med en uavgjort her. Cleverley, Pogba, Amos, Smalling og Nani på benken. Bare Park der som ikke er unggutt å regne. Strålende greier.

 

Potetgull, smågodt og blandingsrus i form av bayerøl og golden ale her. Blir bra med match. City vinner 5-1.

Ser at jeg og Hoffern hadde rett, after all. Drittunger. Cleverley er den eneste som får godkjent. Evra skal faenmeg skamfistes og tortureres til neste påske.

Lenke til kommentar

Pinlig.. Begynner å bli kraftig lei Welbeck nå, herregud til surring. Er det mulig å rote bort så mange sjanser? Greit nok at han er flink på oppspillet, men den gutten trenger seriøs måltrening.. Ellers synes jeg så og si alle spillerne var totalt anonyme idag, utenom de gangene noen dreit seg ut. Håper det tar seg opp til neste kamp :-)

Lenke til kommentar

Herregud for en drittkamp. Jeg dør av at vi ble så overspilt i dag og vi ble avslørt på så mange måter. Vi trenger en bedre midtbane og nye backer som er solide. Jones, Giggs, Young, Evra er jo forbanna ræva, kan også trekke frem at Chicha og Carrick var også ræv i dag...

 

Bra innlegg og Evans ble jo veldig forsiktig etter det gule kortet. Bare skuffet nå.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Annuleringen i første omgang er jo helt latterlig. Er liksom keeperen en gud på banen som ikke kan røres? Skal man blåse for kroppskontakt nå? Blir helt oppgitt over hvor pinglete fotball med voksne mannfolk kan være. Mye takket være dommeren også.

 

United burde også hatt straffe i andre. Håper dere tar ligaen.

Lenke til kommentar

At Valencia har en dårlig kamp tilgir jeg han, særlig når han sammen med resten av laget svikter. Hvorfor spilte forresten ikke Rafael?

 

Jeg savner forresten Berba (eller en annen klassespiss). Chica og Welbeck, glem det at disse to skal være nok sammen med Rooney til neste år. Welbeck gir meg samme inntrykket idag som jeg fikk av han på reservelaget, lat og selvgod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...