Snurreleif Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det er sant Hegland, men nå ble det tross alt et mål likevel som kun ble til grunnet en feilaktig avgjørelse, på samme måte som en feilaktig avgjørelse fratok et Wigan et mål. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg mener at både straffesituasjonen og annulleringen er feil, av samme linjemann. Og på grunn, av feilen i 1. omgangen tørr han ikke gjøre det riktige i straffesituasjonen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Spot on JR. And so it begins ... Fergietime. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg mener at både straffesituasjonen og annulleringen er feil, av samme linjemann. Og på grunn, av feilen i 1. omgangen tørr han ikke gjøre det riktige i straffesituasjonen. Helt enig, jeg mente bare at det allerede hadde blitt likhet i regnskapet, men desverre hadde han et personlig mål, eller jævlig dårlig syn. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Fergie time! *Can't touch this melodien* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Kvalmt. For en giddalus gjeng. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 For en forferdelig kjip dag. Helvette heller!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Gratulerer Latias! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Sorry Man U fans, men etter alt pratet om at Wigan er walkover, og flere som påstod at gullet allerede var sikret, så fortjener dere dette. 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Helvette for en møkkakamp. Nå får dem faen meg ta seg sammen til neste kamp.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Fy faen for en LATTERLIG kamp. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jaja. Forventet smell mot Blackburn, men den kom ikke. Så kommer den som lyn fra klar himmel mot Wigan. Glad jeg ikke feiret ligagullet sammen med ett par andre på jobb i dag :-P Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva var det jeg sa :nei2: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 For en innsats av Wigan. Hatten Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Sorry Man U fans, men etter alt pratet om at Wigan er walkover, og flere som påstod at gullet allerede var sikret, så fortjener dere dette. Hvem gjorde det? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 For en innsats av Wigan. Hatten av for det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vil dere at Wigan skal rykke ned nå eller? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Dårligste kampen vår i år, total svikt. Gjort oss avhengig av Scholes igjen. Evner ikke til å ha possesion. Enkeltspillere svikter samtidig som kollektivet ikke fungerer. Rett og slett drit over hele linja, vel fortjent seier til Wigan. Jeg er bare sjeleglad at Rooney har vært i kanonform, for verken Chica eller Welbeck kan bære dette laget på noen måte. Likevel, man kan ikke klage så veldig høyt med tanke på den rekka vi har hatt. Slike kamper kommer iløpet av en sesong, selv om de oftest bikker vår vei på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå