Gå til innhold

Kamptråd - Wigan vs Manchester United

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her var ikkje mykje å skrive heim om for United sin del. Wigan gjer ein veldig god jobb, er aggresive og har pressa bra på, medan United blir for passive, for upresise og manglar litt ro der det trengs. Om eit lag hadde fortent å lede til pause, så ville det vere Wigan og for min del er eg absolutt ikkje sikker på at annuleringa var korrekt, isåfall er den av det billige slaget. Greit at Caldwell går i kroppen på De Gea, men det er ikkje store forskjellen på den han gjer og på det vi ser på dei fleste cornerar. Når det i tillegg er linjemannen som dømmer på det, så blir eg veldig usikker.

Virkar som at vi godt kunne hatt bruk for ein Scholes på midten i dag. Giggs er meir bevegleg, men han har ikkje den same roa i ei sentral midtbanerolle. Det er heller ikkje mangel på hol i Wigan-laget, så det gjeld berre å finne dei rette overgangane, bevegelsane og romma, og det vil ikkje vere veldig vanskelig å straffe dei. Problemet for United sin del er at ein har blitt stressa alt for enkelt, i staden for å roe det ned med ballen som vi har vore temmelig bra på den siste tida.

Reknar med at SAF gir klar beskjed om kva han vil ha endra til andreomgang, men dersom det er slitne bein og hovud som er grunnen til at det buttar, så er det ikkje sikkert det blir så mykje betring i andre heller.

Lenke til kommentar

Jeg synes det ser ut som om Wigan spilleren prøver å sno seg unna Evans, og dermed går inn i kroppen til DeGea (som vi ser hver kamp).

Veldig billig, og kanskje feil etter min mening.

Vet ihvertfall hva jeg tenker men lar det ligge siden det bare blir hakk i plata. Føler med Martinez.

Lenke til kommentar

Så nettopp scoringen til Wigan. Are you having a laugh Mr. Dowd? Det der er helt sykt. De Gea er forferdelig dårlig i den situasjonen og det kan ikke forsvares. Dere kan da ikke være uenig med meg? Same old, same old.

Dowd blåste kun fordi linjemannen signaliserer for frispark.

Lenke til kommentar

Huff, dette var en begredelig forestilling. Vi blir stresset av Wigan som er raskt oppe i press, og vingene våre er satt helt ut av spill. Selv slår vi mye feil, og går fast i aggressive Wiganspillere. Annulleringen er feil.

Rundspilt i nesten hele omgangen :-(

Håper vi klarer å snu dette i 2. omgang. Om vi ikke klarer å spille ballen raskere, så er jeg redd dette blir ett tap...

Lenke til kommentar

Så nettopp scoringen til Wigan. Are you having a laugh Mr. Dowd? Det der er helt sykt. De Gea er forferdelig dårlig i den situasjonen og det kan ikke forsvares. Dere kan da ikke være uenig med meg? Same old, same old.

Dowd blåste kun fordi linjemannen signaliserer for frispark.

Sant dette, men er forsatt dommeren som dømmer. Han må da ha sett situasjonen, og rekner med de har radio kontakt? (Også vet jeg ikke navnet på linjedommern :blush: )

Der dukket De Gea's hylekor opp igjen ja. Hvor har dere vært de siste mnd?

Som snurreleif sier. De Gea er ikke god i feltet, meget god skudd stopper, som ironisk nok slapp inn flest langskudd i hele la liga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...