sienflash Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 hei kan man spore en iphone 4s som ikke er åpnet ligger i boksen enda ? aldri slått på er det noen mulig het for å få imei nummer uten og ha tlfen? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har du boksen til iPhone ? Der skal det stå IMEI nummeret på undersiden tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Den kan ikke spores før den har vært slått på, og lar seg naturlig nok heller ikke spores når den er slått av (utover siste kjente lokasjon). Lenke til kommentar
sienflash Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 hei, takk men den er i boksen ikke pakket opp enda kan den spores, og du sa den ikke kunne spores når den var slått av men når den slås på da? så kan den spores første gang den slås på? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ikke av deg vil jeg tro. Er den blitt stjelt under frakten? Du kan evt snakke med purken, tror de har noe sporingsystem. Lenke til kommentar
sienflash Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 takk, men polti sporer ikke telefoner de blokker den bare !! men vis jeg går i elkjøp og stjeler en iphone kan de spore den da -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå