Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Spill MMORPG med meg?

Anbefalte innlegg

Lurer ganske enkelt på om noen har lyst til å begynne å spille et MMORPG med meg? Jeg har ikke lyst til å starte med WOW, og om det er gratis er det flott da jeg uansett har tenkt til å begynne med GW2 når det kommer. Så, er det noen som har lyst til å spille med meg? Har mest lyst til å starte helt fra scratch med noen, så kan vi spille sammen helt fra starten av. Har spillt veldig lite av slike type spill før men har spillt litt LOTRO og prøvd div. andre spill. Hvordan spill det er spiller ikke så veldig mye rolle for meg, men kan godt starte med LOTRO igjen da jeg er litt kjent med det :) Har ikke noe å si om man har spillt spillet før så lenge man er villig til å starte på nytt med meg :)

Noen som er interessert i å spille med meg? Har mumble server, så kommunikasjon er ikke noe problem.

PS: Dette er ikke noe "forever alone" tråd eller noe sånt. Grunnen til at jeg spør er fordi de jeg pleier å spille med ikke synes det er så fett å spille MMORPG. Det ender derfor med at de ikke gidder mer etter en stund.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...