Gå til innhold

MSI produserer ATI-baserte grafikkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jaja, creative og msi produserer nå også ati kort ja..

så lenge ingen av kvalitetsprodusentene switcher side så bryr jeg meg ikke stort.

Lenke til kommentar

Jeg har bare en ting og si... O.M.G ! seriøst tenk hvordan det hadde blitt hvis ingen drakk cocacola eller kjøpte mat på maccern fordi bush er teit og bare brukte linux fordi Bill gates er stygg :lol:

seriøst gikk i klasse med en blitzer som bare drakk solo!

Ati lager veldig bra graffikkort og det er ikke tvil om at nvidia gjør det de også.. Ati har veldig bra driver suport og det å stille inn på refresh rates går som en lek hvis du laster ned www.rage3d.com rage3d tweak

Grunnen til at jeg liker Ati best er pga av de fine driverne de har begynt å spytte ut den siste tiden !

Nvidia er bra men Ati er best og Matrox er det som suger mest :D

Nå kommer det garantert noen smartinger som vet at matrox kort ikke blir lagd for å kjøre quake 3 med 350 fps og skall pirke på det jeg har skrevet men neida jeg komm demm i forkjøpet :wink: *føle seg kjempe smart*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg har bare en ting og si... O.M.G ! seriøst tenk hvordan det hadde blitt hvis ingen drakk cocacola eller kjøpte mat på maccern fordi bush er teit og bare brukte linux fordi Bill gates er stygg :lol:

seriøst gikk i klasse med en blitzer som bare drakk solo!

Ati lager veldig bra graffikkort og det er ikke tvil om at nvidia gjør det de også.. Ati har veldig bra driver suport og det å stille inn på refresh rates går som en lek hvis du laster ned www.rage3d.com rage3d tweak

Grunnen til at jeg liker Ati best er pga av de fine driverne de har begynt å spytte ut den siste tiden !

Nvidia er bra men Ati er best og Matrox er det som suger mest :D

Nå kommer det garantert noen smartinger som vet at matrox kort ikke blir lagd for å kjøre quake 3 med 350 fps og skall pirke på det jeg har skrevet men neida jeg komm demm i forkjøpet :wink: *føle seg kjempe smart*

er det ikke fint at hvordan man føler seg er det som er viktigst ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...