Howard Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 MSI produserer ATI-baserte grafikkort MSI, en av NVIDIAs største allierte, skal produsere Radeon 9800-kort for kjempedistributør i Europa. Kommer giganten også til å lage frittstående kort? Les saken her. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 har liksom alltid likt msi men nå tviler er litt Lenke til kommentar
mr x Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 har msi gått over til fienden... man var jo ikke snart hvem som produsere hva..! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hvorfor er ATi fienden? Vil du at nVIDIA skal få monopol? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hvorfor er ATi fienden? Vil du at nVIDIA skal få monopol? nei.det vil vel ingen ha.. da blir det høyere priser for oss.men msi må vel ikke produsere ati -kort fins jo andre som kan ta seg av dette.. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har MSI lyst til å produsere kort med ATI brikker må de vel få lov til det Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Enig. Skjønner ikke helt hva som er problemet her. Dessuten er det OEM-kort... Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 jeg synes bare det er bra jeg da men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 jaja, creative og msi produserer nå også ati kort ja.. så lenge ingen av kvalitetsprodusentene switcher side så bryr jeg meg ikke stort. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg har bare en ting og si... O.M.G ! seriøst tenk hvordan det hadde blitt hvis ingen drakk cocacola eller kjøpte mat på maccern fordi bush er teit og bare brukte linux fordi Bill gates er stygg seriøst gikk i klasse med en blitzer som bare drakk solo! Ati lager veldig bra graffikkort og det er ikke tvil om at nvidia gjør det de også.. Ati har veldig bra driver suport og det å stille inn på refresh rates går som en lek hvis du laster ned www.rage3d.com rage3d tweak Grunnen til at jeg liker Ati best er pga av de fine driverne de har begynt å spytte ut den siste tiden ! Nvidia er bra men Ati er best og Matrox er det som suger mest Nå kommer det garantert noen smartinger som vet at matrox kort ikke blir lagd for å kjøre quake 3 med 350 fps og skall pirke på det jeg har skrevet men neida jeg komm demm i forkjøpet :wink: *føle seg kjempe smart* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg har bare en ting og si... O.M.G ! seriøst tenk hvordan det hadde blitt hvis ingen drakk cocacola eller kjøpte mat på maccern fordi bush er teit og bare brukte linux fordi Bill gates er stygg seriøst gikk i klasse med en blitzer som bare drakk solo! Ati lager veldig bra graffikkort og det er ikke tvil om at nvidia gjør det de også.. Ati har veldig bra driver suport og det å stille inn på refresh rates går som en lek hvis du laster ned www.rage3d.com rage3d tweak Grunnen til at jeg liker Ati best er pga av de fine driverne de har begynt å spytte ut den siste tiden ! Nvidia er bra men Ati er best og Matrox er det som suger mest Nå kommer det garantert noen smartinger som vet at matrox kort ikke blir lagd for å kjøre quake 3 med 350 fps og skall pirke på det jeg har skrevet men neida jeg komm demm i forkjøpet :wink: *føle seg kjempe smart* er det ikke fint at hvordan man føler seg er det som er viktigst ? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 kanskje det presser prisene på ati kort ned da vettu? hade vært good for oss forbrukere Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Syns at det er bra at flere produsenter skal produsere ati baserte kort. Jo flere som produsere ati-kort,kanskje det blir billigere priser,siden det blir økt "konkurranse" om å selge flest kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå