bowelripper Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hei. Ved et uhell (eller skal man kanskje si ved uoppmerksomhet) ble den bærbare Dell Inspiron 1525 plassert foran et stearinlys som smeltet et hull på baksiden av skjermen. Det fikk gjøre såpass mye skade at det også ødela et område på selve skjermflaten, så da var det bare å bestille ny skjerm fra screentekinc.com i USA. MEN, det viste seg at det bare var selve skjermen og ikke coveret rundt (se bilde). Så mitt spørsmål er, hvor kan jeg få tak i et cover (eller hva det nå enn kalles)? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Er det så nøye? Hvis du bytter ut det elektroniske, kan du jo bare ta en teip over det skadde dekselet. Maskinen er ifølge Wikipedia ikke akkurat ny, så du får jo avgjøre hvor mye det er verdt å koste på den. Hva slags skade er det, forresten? Er det bare brent et hull i skjermlokket? Jeg ville bare renskåret hullet, montert det nye skjermpanelet, og teipet over. Maskinen er ikke verdt store reparasjonskostnader. Endret 8. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå