501joani11 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hei! Jeg bruker en audio kabel for å få koblet anlegget til pcen. Jeg har merket at bassen er altfor lav, men dersom jeg kobler anlegget til en bærebar pc som også er nyere blir Bassen MYE bedre. Har det noe å si hvor ny pcen er?? Takker for gode svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Det går vel mer på at nyere pcer har bedre lydchiper og eventuelt nyere drivere. Lenke til kommentar
501joani11 Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Så det er ikke noe jeg kan gjøre for å oppnå den samme lyden med en gamlere pc? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Du kan selvsagt oppdatere driveren eller sette inn et eget lydkort. Lenke til kommentar
501joani11 Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Du kan selvsagt oppdatere driveren eller sette inn et eget lydkort. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
501joani11 Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Du kan selvsagt oppdatere driveren eller sette inn et eget lydkort. Kan jeg spørre hvordan jeg kan oppdatere driveren? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kommer an på hvilket lydkort eller chip du har. Mange bruker realtek og da er det bare å laste ned den nye fra realtek sine sider eller den som produsenten (av hovedkortet, lydkortet, eller laptopen) har lagt ut. Avinstaller den gamle og legg inn den nye. Pleier være en enkel sak om du vet hva du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå