spørre Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hei jeg trenger hjelp til og lage et eget habbo hotel jeg har fått lit serverene osv... men har problemer med og koble loderen og serveren sammen så kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Dette er vell imot reglene tror jeg Men, ta kontakt med meg så skal du få hjelp Lenke til kommentar
spørre Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Dette er vell imot reglene tror jeg Men, ta kontakt med meg så skal du få hjelp Dette er vell imot reglene tror jeg Men, ta kontakt med meg så skal du få hjelp ok hva er msn adressa di så skal jeg nok ta kontakt Lenke til kommentar
spørre Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 fant de ut men vill opgradere de da siden de jeg har nå er bare så sykt oldi Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Folk bruker ikke "msn" lengre forum, skype kan du nå meg på Lenke til kommentar
spørre Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 ok skype min skype er Jostein.Runestad Lenke til kommentar
spørre Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 nei de går ikke andre kan ikke registrere seg jeg har oppe serveren og når jeg skal lage bruker står de at jeg må relode hotellet men de står estado offline hvordan får jeg de til og bli online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå