AnonymGutt91 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) "Forbannet kvinne rev av testiklene på eks-kjæresten" - http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10049931 Ouch.... går det an a'? (Usikker på om dette blir riktig forum, men tror det blir det...) Endret 8. april 2012 av AnonymGutt91 Lenke til kommentar
AnonymGutt91 Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Oops, merket dette først nå. Ganske ironisk... "Han ble så fraktet til Ball Memorial Hospital." ..... HAHA! Endret 8. april 2012 av AnonymGutt91 7 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Haha genialt sykehus å havne på, da! Jeg håper virkelig at mannen hadde gjort noe skikkelig ille mot dama for å fortjene det... Det å få ballene revet av må være noe av det verste som går an. Hvis det er bare en gal kjerring, så håper jeg hun blir straffa skikkelig. Lenke til kommentar
AnonymGutt91 Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Jeg håper virkelig at mannen hadde gjort noe skikkelig ille mot dama for å fortjene det... Det å få ballene revet av må være noe av det verste som går an. Hvis det er bare en gal kjerring, så håper jeg hun blir straffa skikkelig. Sitter med den samme tankengangen selv... EDIT: I VG-artikkelen linkes det til originalen, og der ser man et bilde av kvinnen. Ser ut som det bare er ei gal kjerring ja..... - http://www.thesmokin...m-horror-769123 Endret 8. april 2012 av AnonymGutt91 Lenke til kommentar
Citronen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg får vondt bare av tanken på dette her.. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Ganske typisk, de fleste tenker "han må ha gjort noe". Skammelig. 1 Lenke til kommentar
ozzy1975 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 sinte damer trur dei kan gjør som dei vil skulle fått ei gammel sild i dåsa si..og sprøytet majones opp i asen.. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Liker når kvinnfolk vet svakhetene til menn og er litt hardhendte, men fikk vondt av å lese dette. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Mens han satt ved datamaskinen, hehe... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Kunne ikke funnet en litt eldre tråd da? Men hørtes ikke så digg ut.. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Morsom historie! Fin avveksling fra å lese om grusomme ting som menn som klår på kvinner på bussen og andre former for seksuelle overgrep. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Kvinner kan være noe ufattelig brutale mot menn hvis de får sjansen. Anonymous poster hash: 35796...201 Lenke til kommentar
G Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ikke minst.. Kvinner kan være brutale også på det mentale plan. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 ball memorial hospital... og stressball annonse ved siden av.oh lord the puns! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ikke minst.. Kvinner kan være brutale også på det mentale plan. Åja det har jeg fått kjenne på mange ganger. Jeg er en veldig beskjeden stille fyr uten dametekke, og det ser ut som mange kvinner når de merker det, blir de som illsinte katter og slipper j****skapet sitt over meg. Det skjer i famile, på jobb, i butikker, nabokvinner, ja alle steder. Det er sånn at jeg har post traumatiske lidelser pga det gjennom mange år. Men det går ikke godt an å snakke om noe sånt, det vil ikke bli tatt seriøst og sikkert bli oppfattet som kvinnediskriminerende fra en kvinnehater eller noe sånt. Jeg må bare leve med det. Jeg er faktisk sjokkert over hvordan jeg har fått åpenbart hvordan kvinner er, gjennom å være sånn jeg er. Med få unntak hater de meg helt klart og gjør hva de kan for å ødlegge mest mulig for meg. Det er flere opp gjennom åra som har sagt rett ut til meg at jeg burde dø. At det skulle vært en sann fornøyelse å drepe meg, hvis det ikke fikk følger for dem. Sånne ting har jeg faktisk fått høre flere ganger. Jeg skjønner det ikke helt må jeg innrømme, men holder meg mest unna kvinner det jeg kan. Anonymous poster hash: 35796...201 Lenke til kommentar
G Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Wow. Nå beveger vi oss inn på et territorium hvor jeg er helt "naken" på professjonalitet. Jeg har ingen medisinsk utdannelse, men kan interessere meg litt for en del slike tema. Sånn du formulerer deg, så balanserer det "i mine ører" mellom om det finnes "forvirrelse" hos deg til om at det virkelig kan være så ekstremt som du beskriver. Det vekker jo litt "interesse" å høre at noen har det så ekstremt som du. Det var kanskje litt direkte å "ta i" temaet forvirrelse. Ikke vondt ment overhode. Det var bare et lite snev gjennom førsteinntrykket du gir når du formulerer det slik du opplever det. Selv så husker jeg et kvinnemenneske på NAV som jeg ikke hadde noe med å gjøre. Men, jeg hadde greid å provosere noe som jeg må anta var en venninne av henne som jeg hadde hatt litt med å gjøre på NAV (litt er heller ingen overdrivelse, det må ha blitt en 2 møter og kanskje en telefonhenvendelse - på toppen hele perioden jeg var klient). Denne venninna skulle da være på lag med konsulentvenninna si som jeg hadde hatt et klientforhold til. Min konsulent var kynisk, og en menneskekald type. Det var helt grusomt å bli behandlet bare som et papir i bunken, selv om man satt ansikt-til-ansikt overfor saksbehandler. Så når jeg bryter ut av det å fortsette å få hjelp fra NAV etter en periode på noen mnd., og går til sjefen på NAV-kontoret og forteller hvor hard, kald jeg opplever saksbehandler for å gi dette en mulighet til å bli ryddet opp i. Så tar altså denne kvinnen på NAV som jeg ikke kjenner og plutselig ringer meg opp. Også får jeg høre en løgn om at noe jeg vet er sant, "kanskje kunne være at jeg ikke er ved mine fulle fem". Det var jo en ren hevnreaksjon fra hennes side. Senere fikk jeg vite gjennom en venn som jeg ble kjent med, som var litt i samme båt som meg, og han hadde også hatt samme kalde "heksen" som saksbehandler. Da fikk jeg bekreftelse om at denne saksbehandleren, hadde skiftet NAV-beite, og blitt økonomisk forvalter framfor konsulent. Så jeg må ha skrapet borti noe ømt på den NAV-avdelingen. Det er aldri hyggelig å ha ødelagt for noen. Men, det er nå bedre at det gikk som det gikk, enn at denne kvinnen skulle få fortsette å ødelegge for mange NAV-klienter framover. Ikke gjorde jeg det av hevn, men av frustrasjon. Alt jeg gjorde var å kort introdusere denne sjefen for ekte følelser (les: gråt). Det var helt jævlig å ha denne NAV-kvinnen som konsulent for å si det mildt. Men, da vet jeg ihvertfall at klagen min til sjefen på det NAV-kontoret nådde fram, for å si det på den måten. Alle gode mennesker som jobber på NAV har en tendens til å fordufte inn i mer mentalt balanserte arbeidsplasser, les: "det normale yrkesliv". Det er jævlig synd i grunn, at mennesker som oppfører seg som mennesker ikke orker å arbeide på en slik institusjon full av byråkrater. Det kan gjerne siteres, og refereres til Sitat av G: Alle gode mennesker som jobber på NAV har en tendens til å fordufte inn i mer mentalt balanserte arbeidsplasser, les: "det normale yrkesliv". Det er jævlig synd i grunn, at mennesker som oppfører seg som mennesker ikke orker å arbeide på en slik institusjon full av byråkrater. Endret 16. april 2015 av G 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå