Solosup Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg sitter da med den fantastiske DIR-615 routeren, B2 FW versjon, og har store problemer med at den trådløse forbindelsen faller ut. Noen ganger skjer det hyppig, mens det andre ganger kan gå flere dager mellom. Nettet kommer på igjen hvis jeg skrur av og på routeren, men det er fortsatt utrolig slitsomt. Har oppdatert til siste FW versjon som ligger ute på dlink sine nettsider. Håper at noen kan gi noen gode tips her, eventuelt tips til valg av ny router (så billig som mulig, har en 30/5 linje fra Get, og dlinken er god nok, hadde det ikke vært for ustabiliteten) På forhånd takk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Etter det jeg har sett på forumet her så anbefales det å flashe denne til DD-WRT firmware. Det skal visstnok gjøre denne boksen veldig stabil. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Finnes ingen DD-WRT versjon til FW/HW versjon B1 eller B2, bare alle de andre Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Det høres ut som trådløschip blir for varm. Du kan fikse det ved å legge til passiv (kjøleribbe) eller aktiv (vifte) kjøling på chip. Du finner chip midt under det store metalldekselet på bildet. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Dette høres ut som en litt for avansert løsning for meg for å være helt ærlig.. Men takk for forslaget Noen billige trådløse rutere å anbefale kanskje? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Netgear og Linksys er nok å anbefale. Bare du holder deg unna D-Link så er det vel greit. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 En bekjent hadde problem med denne routeren og siste fw hjalp ikke. Problemet ble løst ved å oppdatere driveren til wlan-kortet på laptopen. Jeg ville sjekket om du har siste versjon her også. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) DIR 635 er mye stabilere men har kun 15/2 DIR 615 er kjent for at ha en feil.. Endret 9. april 2012 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå