Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Prøver Balotelli å få rødt kort? Prøver å fremprovosere Atkinson til å vise hvor dårlig han er. Hvis Atkinson og Mason blir satt opp til å dømme en kamp i neste runde så gir jeg meg over.. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Tredje gang nå!!! Bare et simpelt gult kort, veldig bra -.- 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Skulle strengt talt hatt 1 rødt og 2 gule kort hittil. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Tredje gang nå!!! Bare et simpelt gult kort, veldig bra -.- Gult er greit i den situasjonen der. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Prøver Balotelli å få rødt kort? Prøver å fremprovosere Atkinson til å vise hvor dårlig han er. Hvis Atkinson og Mason blir satt opp til å dømme en kamp i neste runde så gir jeg meg over.. Hvis det er noe som helst tak igjen i hubba-bubba organisjonen FA blir både Balotelli og Atkinson satt i flere kampers karantene etter dette her. Der er han frampå igjen. Han gir virkelig faen. 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Liquidkey, i totalt sett er det ikke greit. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Liquidkey, i totalt sett er det ikke greit. Noe annet har han vel ikke sagt? 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Arteta>>>>>>>>>>>>>>Rosicky. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Liquidkey, i totalt sett er det ikke greit. Der er jeg selvsagt helt enig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 jeg avklarer bare det hva jeg egentlig mener. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Vi lemper og lemper inn i boksen, men det er jo ingen der. Skal vi lempe må Chamakh inn, og det skal ikke skje. SLUTT Å LEMP BALLEN INN I BOKSEN. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Vi lemper og lemper inn i boksen, men det er jo ingen der. Skal vi lempe må Chamakh inn, og det skal ikke skje. SLUTT Å LEMP BALLEN INN I BOKSEN. Få på oksa sier jeg bare. Walcott får ikke til så mye i dag (selv om han plutselig kan finne på noe), men Chamberlain mot Clichy vil bli mektig morsomt. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Frykter at taktikken til City er å være kompakte i forsvar og unngå baklengs, for så å dra nytte av passningsfeil av oss når vi er slitne i 2. omgang. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Spiller håndball også nå Balotelli. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 MARTIN ATKINSON?!?!?!?!?!?!?!!? SKAM DEG!!!!!!! FAEN I HELVETE!!!! 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Balotelli skulle vært utvist for lenge siden!! 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Forøvrig var det ingen som nevnte Balotelli sin viljehands på tampen av omgangen der og når Atkinson blåser han av kaster han armene ned i sinne. Ufattelig at han fikk fullføre førsteomgang. Dog var det et pluss at han fortsatt lå nede når omgangen ble blåst av. Edit: Kom en god del når jeg oppdaterte gitt Endret 8. april 2012 av Stefan_B 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Balotelli er patetisk. Utrolig at han ikke har fått rødt kort i denne matchen. Hadde vært typisk om han scoret og viste fram beskjeden man helt tydelig så at han hadde under drakten. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Hadde det vært en spinklere spiller ala Benayoun hadde leggen fortsatt lugget igjen på banen. Endret 8. april 2012 av Hegland 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå