Snurreleif Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Vi tar dem 3-2 idag. Kom igjen arsenal! Btw, noen som har link her Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hvorfor er Micah Richards så mye ute av laget?? ARG! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Benayoun faktisk. Jaja, kan klare 1 poeng med mye flaks Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kom nettopp hjem fra England, rett i tide til kampen. Come on you Gunners!!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Er det bare meg som er glad å se Bønna på banen idag? Brutteren min er heller ikke glad, han også. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Er det bare meg som er glad å se Bønna på banen idag? Brutteren min er heller ikke glad, han også. Benayoun er hvertfall temmelig dynamisk og fungerer godt på kanten. God å ha mot lag som City o.l. Milevis bedre enn Ramsey på kanten for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 VERMAELEN!!! Idiot! Hva i helvete kan Vermaelen gjøre der? Han kaster seg inn for å få hodet på ballen og istedet så får han ballen i ryggen/nakken på strek. Var ikke som om han kastet inn en blokkering.. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Så dommeren virkelig ikke?!?!!? IDIOT!!!! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 At Balotelli ikke får det røde der er smått utrolig. 1-1 i heldig i dag for United-City? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Fy faen det der er så rødt. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Fy faen! Jævla Atkinson! HVER JÆVLA KAMP SÅ ER DOMMEREN UFATTELIG SVAK! Han ga ikke engang frispark/fordel! Endret 8. april 2012 av Stefan_B 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå