Gå til innhold

[Løst] Hjelp med ny gamer

Anbefalte innlegg

Corsair H100 kjøleren er veldig dyr hos komplett. Den koster kun 850kr hos Dustinhome, og det er kun 99 kr i frakt der, uansett hvor mye du kjøper. Så tror jeg ville lagt alle produktene i en handlekurv der, og sammenlignet prisene :)

http://www.dustinhome.no

*Edit*

Ser ut som dustin er nede for øyeblikket.

Tenkte jeg skulle kjøpe fra Dustin ja, frakt på komplett er svindyrt.. + at du sparer mye penger hos dustin enn hos komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle kjøpe fra Dustin ja, frakt på komplett er svindyrt.. + at du sparer mye penger hos dustin enn hos komplett.

Er absolutt penger å spare der ja.

Om du velger Corsair kabinett og Corsair H100 kjøleren, så kan jeg love deg at det blir morro å bygge ny PC hvertfall :thumbup:

Anbefaler forresten å bytte ut de to 120mm viftene som følger med til H100 kjøleren.

De som følger med bråker litt, også kan det være en fordel å ha noen gode vifter.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Takk for tipset! Jeg har lest at H80/H100 bråker noe så utrolig:s

De bråker ikke så mye som folk skal ha det til. Grunnen til at de har fått dette ryktet, er fordi det var noen av de som var defekt fra fabrikk i starten, men disse er ikke å få kjøpt lenger tror jeg.

Jeg har kjøpt 2 stk hos dustinhome, som er 100% hvertfall.

At viftene som følger med lager litt lyd, det kommer man ikke fra.

Men å bytte ut to vanlige vifter, er da ikke noe problem :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset! Jeg har lest at H80/H100 bråker noe så utrolig:s

De bråker ikke så mye som folk skal ha det til. Grunnen til at de har fått dette ryktet, er fordi det var noen av de som var defekt fra fabrikk i starten, men disse er ikke å få kjøpt lenger tror jeg.

Jeg har kjøpt 2 stk hos dustinhome, som er 100% hvertfall.

At viftene som følger med lager litt lyd, det kommer man ikke fra.

Men å bytte ut to vanlige vifter, er da ikke noe problem :)

Skjønner, men så Noctua viftene er da altså mye bedre til å kjøle?

Lenke til kommentar

Om du skal ha viftene på toppen av kabinettet, slik som meg, så har jo ikke utseende noe å si. Men om du skal ha viftene under radiatoren, så kan jeg være enig i at Noctua viftene passer seg helt.

Da kan du evt gå for Akasa Viper. De ser ganske kule ut i min setup hvertfall :)

post-189440-0-09374200-1334071786_thumb.jpg

post-189440-0-52926200-1334071658_thumb.jpg

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

ser dem i toppen vet du, gule og svarte vifter passer fint, men med noctua sine farger farger blir det regelrett stygt.

I ett Corsair 600T slik som jeg har, så ser man ikke viftene igjennom dekselet i toppen, nei.

På bilde jeg har lagt ut over her, har jeg tatt av dekselet.

post-189440-0-04869500-1334073014_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja nå ser det ut som trådstarter har tenkt til å gå for 650D.

Om du ikke liker utseende på Noctua viftene, og er redd for at de vil syntes igjennom, så kan jeg anbefale Akasa Viper viftene, da jeg som sagt er meget fornøyd med de.

500r skal jeg gå for:)

Lenke til kommentar

500r tror jeg er ganske likt mitt kabinett på toppen. Så om du har råd til 2 stk Noctua vifter, så ville jeg nok gjort det.

Har faktisk 2 stk 500r som står hos Komplett.no og venter på meg, men skal ikke hente disse før i slutten av måneden. Kunne sjekket det for deg når jeg henter de, men da har du sikkert allerede bestilt :)

Lenke til kommentar

500r tror jeg er ganske likt mitt kabinett på toppen. Så om du har råd til 2 stk Noctua vifter, så ville jeg nok gjort det.

Har faktisk 2 stk 500r som står hos Komplett.no og venter på meg, men skal ikke hente disse før i slutten av måneden. Kunne sjekket det for deg når jeg henter de, men da har du sikkert allerede bestilt :)

Tror nok det blir i løpe av denne måneden jeg kjøper ja, men burde jeg vente til IB eller har det blitt utsatt til 2050?

Endret av Sketchh
Lenke til kommentar

Ivy Bridge kommer i slutten av måneden. Om du klarer å vente ett par uker, så ville jeg nok gjort det ja. IB skal visst ikke koste noe mer enn det de nåværende SB gjør :)

Hmm.. Jaja, da venter jeg på IB, så tar vi det derfra:D

Men da sier jeg takk for alle innlegg og gleder meg som en liten unge på ny pc:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...