n0va Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Det tar på å være deltaker på The Gathering. TG12: Dag 4 Lenke til kommentar
vitty Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) custom vannkjøling og så de løsningene. Hadde ikke tenkt å kommentere det så mye men ouch! Kan noen be den mannen kvitte seg med ramkjøler og 80mm vifte! slik at han kan flytte gpu opp, og for guds skyld få litt kabelrydding! Endret 8. april 2012 av vitty 1 Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 50mm. det står 40mm i ram-kjøleren (lol disse brukes ennå ja). Har ikke lyst å se 'hjemmet' til den pcen. Just sayin'. Pizza in the case. Kortslutning waiting to happen xD Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 festival-pc? tror jeg bare hadde latt maskinen stå igjen etter tg.... 2 Lenke til kommentar
soglend Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Emergency pizza - just in case of extreme gaming situation ( ^^,) Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Er det Cooler Master storm trooper med plexi glass? Når kom det ut på markedet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jNQ6xG Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 @xtr3zz Pleier å være slutt rundt 12 på formiddagen, men mange pakker sammen og drar lenge før det. Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Var på TG en gang, i 2001, og var mener jeg det var forbudt å ligge på tribunene. Det kom vakter og sparket i oss. Mulig jeg husker feil, og at vi lå i en gang, og at vi flyttet oss TIL tribunene som følge av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå