Jan Erik Engan Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Svane Bildet er fjernet. Beskrivelse: Svane på beite i Drammenselva Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Støyfritt og flott portrett Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Tenker på naturopplevelsen det er når du kommer så nær og får tatt et så tydelig bilde Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Støyfritt og flott portrett Tenker på naturopplevelsen det er når du kommer så nær og får tatt et så tydelig bilde Ble noe mørkt på øyet da,men var nå slik,og blee ikke bra da jeg prøvde lyse det opp Lenke til kommentar
jarre Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hei Ble noe mørkt på øyet da,men var nå slik,og blee ikke bra da jeg prøvde lyse det opp Neste gang kan du prøve med spotmåling, men kan/vil risikere at noe vil bli overeksponert. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 artig å komme så nærme fugler å dyr.. dette var tett på. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Hei Ble noe mørkt på øyet da,men var nå slik,og blee ikke bra da jeg prøvde lyse det opp Neste gang kan du prøve med spotmåling, men kan/vil risikere at noe vil bli overeksponert. Ja var jo det en skulle,men for skylde på att kamera var nytt her å att en ikke tenkte så langt..eller ikke tenkte i det hele tatt artig å komme så nærme fugler å dyr.. dette var tett på. Takker,ja de er ganske så tamme der dette ble tatt.Krogkstaelva,og Drammenselva Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Du er nærmest et "ikon" for meg her på digit Jan Erik..med de flotteste bilder, men dette ble nedtur..synd å si det, men ærlig ment iallefall..lyst å gi karakter, men nei . Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hei. Her er det et fint svanebilde.Fine farger på svane og på vannet.:-) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Likte godt bilde,Komp er meget fin og lager spenning i bilde sammen med livet i vannet,,samt klart og ekte. Personligt står det for en 5. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Hei. Her er det et fint svanebilde.Fine farger på svane og på vannet.:-) Likte godt bilde,Komp er meget fin og lager spenning i bilde sammen med livet i vannet,,samt klart og ekte. Personligt står det for en 5. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Du er nærmest et "ikon" for meg her på digit Jan Erik..med de flotteste bilder, men dette ble nedtur..synd å si det, men ærlig ment iallefall..lyst å gi karakter, men nei . Nedturer må man tåle vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg