Kjartis Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Må kanskje være trønder for å forstå den. Mine naboer synes jeg er veeeldig barnslig... 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Når jeg får meg leilighet må jeg nesten kjøpe et par ekstre ruteren bare for å spre budskapet mitt. Vel, brukte denne SSID-en i fgt: - Al-Qaida POWER Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Hvorfor ikke bruke nyhetsnettverket ditt til noe fornuftig?Jeg kan komme på flere svar til hvorfor:- Jeg vil da måtte rekonfigurere alle enheter tilkoblet og alle gjester som tidligere har koblet til nettverket vil igjen pipe om passordet. Tja, jeg har multi SSID på begge boksene mine da, kan totalt sette opp 8 stk SSID på hver og en av boksene om jeg ønsker. Da kan du jo bare la være å røre den SSID'en du bruker som default Telenor har f.eks 4 stk SSID på alle SDSL modemene sine Endret 8. april 2012 av ArcticOC Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hmmm ... har jo 2 frekvenser og kan ha 2 ssid'er der, samt har 6 gjestenettverk jeg kan sette opp på routeren. Nesten så jeg kan skrive påskekrim for naboene via ssid kanskje? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) "Det ligger en bombe i leilighet <nr til naboen>" Det er et genialt navn Endret 8. april 2012 av Dj_Evelen 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Må kanskje være trønder for å forstå den. Mine naboer synes jeg er veeeldig barnslig... Du må oversette Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ikke trønder, men bor her oppe. Jeg "tror" det blir noe slik som "har du gått på do 5ghz". 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Min heter "Datavitus" i håp om at ingen lusker seg på. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Personlig ser jeg ikke poenget med et synlig nettverksnavn. For min del er nettverket skjult og nettverksnavnet kommer ikke opp på oversikten. Mindre sjanse for at uvedkommende skal komme innpå, og samtidig kan jeg lure bekjente som er på besøk over på et annet nett, det trege Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Til artikkelforfatter: Hva slags nyhetsverdi har denne saken? Dette kunne like gjerne vært en tråd i forumet. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ikke trønder, men bor her oppe. Jeg "tror" det blir noe slik som "har du gått på do 5ghz". Eller, "Har du sjuttu" (les: Løs mage) Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg har en blå Linksys WRT54GS. Selvfølgelig heter den Blink192! Har også vurdert å leke meg med å kalle den noe á "X Gratis Internett", åpne nettverket og redirecte alle utenom meg selv til et eller annet, men det er visstnok ikke helt på riktig siden av loven . 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Eller min favoritt: fbi surveillance van 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Stjal en fin en fra nettet for noen år siden: "We can hear you having sex" Ellers har naboene mine en fin en: "Danmarksplass Kamelutleie" Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Heller sette det til noe nyttig, der du feks nevner hvilken kanal du er på slik at man unngår kollisjoner. "Dettestedet-ch10" 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Slik at kjipe naboer kan bruke samme kanal? Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Til artikkelforfatter: Hva slags nyhetsverdi har denne saken? Dette kunne like gjerne vært en tråd i forumet. Ingen bryr seg. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 På forrige jobben var det så bakstreversk at de hadde ikke egen ruter engang før jeg begynte, dekket behovet sitt ved å snike seg på nett hos naboene. Ny ruter satt opp, SSID: "Dette er ikke Starbucks!" Halvtamt, og de skjønte ikke noe av det anyway. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nettverket mitt ble enkelt og greit døpt for ROFLPOPS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå