Nikonmann Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hei veldig fint men ikke riktig for himmel stygg farge. Lenke til kommentar
40D Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Hei veldig fint men ikke riktig for himmel stygg farge. Litt mye burntool der kanskje? Takk for rådet. Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hei veldig fint men ikke riktig for himmel stygg farge.Litt mye burntool der kanskje? Takk for rådet. Kan du se facebook min Joseph Michalak Lenke til kommentar
40D Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Hei veldig fint men ikke riktig for himmel stygg farge.Litt mye burntool der kanskje? Takk for rådet.Kan du se facebook min Joseph Michalak Jeg er ikke på facebook.. Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Hei veldig fint men ikke riktig for himmel stygg farge. Nå har jeg vært i fotoshop og gjort endringer. Skiftet ut himmelen da jeg ikke klarte å få noe ut av den orginale. Er litt nysgjerrig på din mening? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg