Anonym259235 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Hvilken mobil har du nå? Jeg selv har en LG Optimus 7 med Windows Phone OS for øyeblikket. Bra mobil, men dårlig batteritid. Endret 8. april 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg har Samsung Galaxy S2. Det er en fantastisk telefon, men batteriet er ikke bra. Dessuten liker jeg ikke alle de appene som følger med. Drømmetelefonen har identisk design og ytelse som S2, men kjører Windows. Jeg har lest fine ting om Windows, og har kladdet litt på Lumia i butikken. Men skjermen er for liten. Men jeg klager ikke. Min S2 er en super telefon i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Slim Shady Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Men skjermen er for liten. Hvor stor skjerm? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Men skjermen er for liten. Hvor stor skjerm? Om jeg ikke tar feil er det 4.3 tommer. Edit: Jeg tenkte på Galaxy S2. Endret 8. april 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Samsung Galaxy S2 (som jeg har nå) har 4.3" skjerm. Den Windows-telefonen jeg så på, men som hadde for liten skjerm, var Nokia Lumia 800. Den har 3.7" skjerm. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Samsung Galaxy S2 (som jeg har nå) har 4.3" skjerm. Den Windows-telefonen jeg så på, men som hadde for liten skjerm, var Nokia Lumia 800. Den har 3.7" skjerm. Ok. Lenke til kommentar
emilier Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Vet ikke hvor jeg skal spørre om dette, så prøver her. Jeg har nå en Iphone 4 med bindingstid, men lurer på om jeg skal kjøpe Nokia Lumia 800. Er det mulig for meg å kunne kjøpe denne med samme abonnement og fortsatt ha muligheten til å bruke Iphonen til en senere tid? Ønsker ikke bytte nr eller noe. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Den "gamle" HTC Desire Lenke til kommentar
Toucan Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Motorola Defy+ (privat) og Nokia C5 (jobb). Men det er noe med androidmobiler som gjør meg aggressiv..... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Bruker for øeyblikket en Galaxy Nexus, og tester en One X ved siden av, og jeg har enda min iPhone 4S for å få med meg hva som skjer på den fronten. Lumian ble tidlig pensjonert og utasatte WP noen månder til (igjen) om et par uker kommer det en SIII i postkassa Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 HTC Incredible S. Funker bra til mitt bruk. Aldri noe tøys. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 LG Prada 3.0. Har alt jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå