darknesss Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hei, Idag kjørte jeg akkurat i det lyset skulle skifta fra gult til rødt, fikk en skikkelig ekkel følelse, men ble ikke tatt av politiet eller noe slikt. Det var ikke et lyskryss, ettersom det var én kjøreretning hvis dere skjønner. Lurte på om jeg evt. kan ha blitt tatt av en fotoboks og kan forvente meg en heftig bot i posten? Dette var midt i Oslo, rundt kl 16-17. Vet veldig lite om akkurat dette, derfor jeg spør her . Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Ingen fotobokser eller annen automatikk reagerer på kjøring på gult eller rødt. Du må bli tatt av politi umiddelbart etter hendelsen dersom du skal få bot av slikt. Så du er helt trygg. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Har kjørt flere ganger på rødt uten at det har fått noe konsekvens, aldri med vilje da så klart. Så du er trygg 1 Lenke til kommentar
darknesss Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Ok, tusen takk for svar! Skal passe på at det ikke skjer igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå