Gå til innhold

Et kabinett utenom det vanlige!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

går bra så lenge de frakter til norge, men hvis du ikke er heldig å slipper toll må du betale moms (25% av pris og frakt + ca 200 i fortollingsgebyr.

newegg frakter ikke til norge men tigerdirect.com gjør det.

men frakten blir hvertfall 150-200$ på kabinett.

Lenke til kommentar

Hvorfor syntes de det ikke er noe bra? :o

Min erfaring med kabinettet:

Tynne sidedører

Mye plastikk

Dårlig med plass til å rute kabler bak

Få gode steder å montere vannkjøling uten modding

Fastmonterte HDD-brønner

"Fulltower" med bare 7 utvidelsesspor

Relativt trangt innvendig til tross for at det er digert utvendig.

Tipper de har noen lignende tanker.

Lenke til kommentar

det er veldig mye plast i det kabinettet,kanskje rundt halvparten ev det er plast, og etter hva jeg har fått med meg skal kabelryddinga være dårlig

kan vel si det at NZXT og Thermaltake lever veldig mye på utseendet på PCene sine (noe man ser veldig godt på TG, for der er rundt 30 prosent av alle kabinettene ett NZXT Phantom Oo )

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en stort og fint kabinett til under 1000 lappen?

Fractal Design R3 er et fantastisk kabinett til prisen, eneste ulempen er vel vekten. Et annet kabinett jeg hadde vurdert til den prisen er Corsair Carbide 500R.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med mitt Corsair Graphite 600T. Det er uten tvil det beste kabinettet jeg har bygget i, og ser utrolig bra ut, syntes jeg selv hvertfall.

Link: http://www.dustinhom...duct/5010587858

Legger ved ett bilde som kanskje viser litt mer enn de på annonsen.

PS: Er ikke ferdig med dette "prosjektet", så ikke nødvendig å kommentere kablene mine :p

Må si meg enig der, har selv den hvite versjonen, men den svarte ser bad ass ut den å, greit nok det koster litt mye og det er jo ifra corsair, men for min egen del som ikke er noe "pro" PC bygger så var det bra plass der, utenom at jeg glemte å sette i 8pin til CPU før jeg klina på luftkjølern, da blei det litt trangt oppi hjørnet der til meg.

Men kable rydding etc var jo knall og jeg har rimelig kort lunte så om noe ikke blir som jeg vil så blir jeg rimelig fort hissig, men det slapp man jo med dette kabinettet ihvertfall.

Jeg kjører alle standard vifter som fulgte med og de bråker egentlig ikke på full hastighet, er mer ett slags voooosj.

Jeg har da 100% mpdulær PSU så den hjelper jo litt på den å.

Men med vindu og 2 vifter med hvite leds og en greit stor luftkjøler så ser det jo bare knall ut i mørket, hehe.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en stort og fint kabinett til under 1000 lappen?

Fractal Design R3 er et fantastisk kabinett til prisen, eneste ulempen er vel vekten. Et annet kabinett jeg hadde vurdert til den prisen er Corsair Carbide 500R.

De kjøper jeg ikke, de er akkurat på samme størelse som NZXT HU som jeg selv har, skal ga en Big Tower

Lenke til kommentar

Om man trenger fulltower har man maskinvare til >15K eller et utall harddisker, da har det fint lite å si om du betaler 1000 eller 1500 kr for et kabinett man skifter ut når det har vært nesten 30K med maskinvare innom. Om du kjører kun 1 eller 2 skjermkort og bare LGA1155 har fulltower fint liten nytte utenom vannkjøling.

Eneste fordelen med fulltower er plass, det betaler du for i form av: pris, kjøling, støy, vekt, transportmuligheter, og plass i rommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...