Beges Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Hei hei! Etter at min Wave gikk i gulvet har jeg gått tilbake til Sony Ericsson W810i. Det er egentlig greit - den er perfekt til sms og ringing, og kameraet er overraskende bra til å være så gammelt! Men jeg savner musikkfunksjoner (og facebook) Er det noen som har tips til en rask mobil med mulighet for spotify unlimited, og som helst bruker MicroSD-kort? Wave'n jeg hadde brukte Bada OS - noe forbanna skvip jeg aldri vil se igjen. Android virker som et mer fristende alternativ... Kostnaden er ikke det viktigste, det kommer an på telefonen. Jeg har ikke bruk for så mange bisnissfunksjoner, og vil helst ikke betale for det. Som sagt, det som slår an er: - rask telefon - god nettleser og wifi - norsk tastatur - mulighet for Spotify Unlimited - Gjerne et kamera med god bildesensor - men trenger ikke atten megapiksler. Er det noen som har kostnadseffektive tips? Jeg takker på forhånd! Og etterpå! Endret 7. april 2012 av Beges Lenke til kommentar
Nala Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hei hei! Etter at min Wave gikk i gulvet har jeg gått tilbake til Sony Ericsson W810i. Det er egentlig greit - den er perfekt til sms og ringing, og kameraet er overraskende bra til å være så gammelt! Men jeg savner musikkfunksjoner (og facebook) Er det noen som har tips til en rask mobil med mulighet for spotify unlimited, og som helst bruker MicroSD-kort? Wave'n jeg hadde brukte Bada OS - noe forbanna skvip jeg aldri vil se igjen. Android virker som et mer fristende alternativ... Kostnaden er ikke det viktigste, det kommer an på telefonen. Jeg har ikke bruk for så mange bisnissfunksjoner, og vil helst ikke betale for det. Som sagt, det som slår an er: - rask telefon - god nettleser og wifi - norsk tastatur - mulighet for Spotify Unlimited - Gjerne et kamera med god bildesensor - men trenger ikke atten megapiksler. Er det noen som har kostnadseffektive tips? Jeg takker på forhånd! Og etterpå! Hei! Ville tatt en titt på Sony Ericsson Xperia Arc, her har du en bra kameratelefon med også bra musikkspiller og knallgod skjerm Prisen er ganske snill også, 2499,- http://www.amobil.no/artikler/sony-ericsson-xperia-arc/93179 Er du villig til og betale mer, da ville jeg helt klart gått får Samsung Galaxy s2. Utroligkjapp telefon, takler alt av oppgaver du vil utføre. Prisen er jo litt høyere på 3790,-http://www.amobil.no/artikler/samsung-galaxy-s-ii-i9100-s2/97817 Ellers er det jo bare og ta en titt her: http://www.amobil.no/tester/?n=0&s=rating&sd=d Lykke til 1 Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg vil helst anbefale Sony Xperia S framfor Galaxy S2. Ikke det at Galaxt S2 er dårlig, den er faktisk utrolig bra mobil, men den er ganske gammel.. Xperia S koster 3749 kr og er en hakk bedre enn Galaxy S2, når det gjelder skjerm, kamera, design osv.. Bare det at Xperia S ikke har mulighet for å bruke minnekort, den har innbygget 32 GB minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå