baBuShKa Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hei! Opplever noe dritt denne påsken, og det er at vi har vært uten internett siden torsdag. Problemet er at Ventelo har tatt seg påskeferie, og det er flere i nabohusene som sitter uten nett.. Noen andre som har hørt noe om dette? Kjipt å sitte hjemme uten nett når man har fri :/ Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Ringte naboen, han hadde ikke hørt om dette. Men det beste er vel å foreta en liten feilsøking for å forsikre seg om at man ikke har feil på sitt eget utstyr, og deretter ta frem telefonrøret og ringe for assistanse. 1 Lenke til kommentar
STREN Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 jeg har ventelo selv og opplever ingen problemer med nettet. Kan være en ide å sjekke utstyr ja....det høres ut som første steget. Rutere har en tendens til å slutte å fungere det samme gjelder strømadapteren spes når det står på 24/7 som det gjør hos meg. //--Stren--// Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Han skriver jo i førstepost at det er flere i nabohusene som heller ikke har nett. Tyder jo bare på at det er en feil i området, ikke nødvendigvis en feil som gjelder alle kundene. Står det ingenting på websiden demmes? Hos Get kan man skrive inn postnr, så står det evt. feil som er i området. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Han skriver jo i førstepost at det er flere i nabohusene som heller ikke har nett. Tyder jo bare på at det er en feil i området, ikke nødvendigvis en feil som gjelder alle kundene. Kan også ha vært en feil som har berørt området (eller flere), som krever omstart av utstyr. Å sjekke eget utstyr først vil alltid hjelpe, om man da må ringe inn for å melde feil går dette i tillegg mye raskere. Å sitte å vente fordi du vet at dette berører flere hjelper som regel ikke, med mindre leverandøren bekrefter at du er berørt av en større feil og at det jobbes med feilretting. Står det ingenting på websiden demmes? Hos Get kan man skrive inn postnr, så står det evt. feil som er i området. Ventelo har disse: http://www.ventelo.n...smeldinger.html http://broadnet.no/n...riftsmeldinger/ Endret 9. april 2012 av Youcef Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Hei, takk for svar. Trådløse ruteren virker, men vi har ingen netttilgang fra modem. Vi har prøvd å kontakte dem på Facebook, epost og ringt. Men de har tatt seg ferie hele gjengen. Jeg skal høre med naboene igjen når de er tilbake fra ferie da vi ikke har hørt fra dem siden torsdag. Hvis det ikke er feil med utstyr, så bytter vi leverandør. Har opplevd før at nettet er vekke i flere minutter om gangen utne grunn, eller at hastigheten er betraktelig lavere enn det vi betaler for. Skal huske å oppdatere status her Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Fant forøvrig denne: http://broadnet.no/no/hjelp_og_support/ Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Fikk svar fra Ventelo: Hei! Det er en feil i området deres som er under arbeid, og vi håper på at denne er løst snarlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå