CharlieKarl Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Etter å ha siklet litt på diverse toppmodeller, lurer jeg på om jeg skal slå meg til ro med noen modeller i klassen under / eldre toppmodeller. Da lurer jeg på hvilke anbefalinger folk har. Har funnet disse selv: Motorola Razr - 3179 LG Optimus 2x - 2499 Sony Ericsson Arc S - 2499 Huawei Honor - 1999 HTC Sensation - 2949 Er det noen av disse telefonen som skiller seg ut som jeg absolutt bør gå for? Heller litt mot Optimus 2X pga god pris, gode specs (til prisen) og har gode muligheter for å legge inn custom roms (bruker for øyeblikket MIUI på min HTC Desire som jeg gjerne ønsker å ha med videre). Motorola Razr har jeg virkelig sansen for. Enda bedre specs enn 2X, god byggekvalitet og flott design. Synd at den ikke har gode muligheter for rooting og custom roms, men nå tror jeg at jeg vil klare meg fint med det som følger med. Arc S har jo greie specs, men her er det vel super kamera som er det "beste". Huawei Honor gir jo veldig mye for pengene, men føler jeg får mer ved å gå til f. eks Optimus 2X for bare 500 mer. HTC Sensation er vel lignende Optimus 2X, med litt mer kraft. Her har man vel også ICS tilgjengelig, men det kommer vel etterhvert til alle de andre også. Har ikke helt slått fra meg å bevege meg opp mot Galaxy Nexus, Xperia S og telefoner i den klassen, men her ønsker jeg først og fremst anbefalinger i klassen 2-3k (om det er MYE for pengene, så kan jeg vurdere å gå 1-3 hundringser over 3k). Er det noen av disse som skiller seg ut, som jeg bør slå til på? Eller er det andre jeg ikke nevner her som er verdt å sjekke ut? Eller noen av disse jeg IKKE bør gå for? Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg har hatt Xperia Arc (S) og syns den var en bra mobil, og faktisk utrolig fin også.. Men design er en smakesak, så.. Men hvorfor ikke Xperia S, den nye Sony'en? Koster litt mer enn disse mobiler (3749 kr), men er en utrolig bra mobil. Og hvis du tar en titt på finn, kan du finne den ganske billig Det er mange som selger den rundt 3300 kr Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Skulle til å anbefale Nexus S til kr. 2.499,- før jeg sjekka og fant ut den har gått opp til over kr. 4.000!! Det er jo 500spenn mer enn Galaxy Nexus! Lenke til kommentar
Pius Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Galaxy Nexus koster 2.999kr på Komplett idag! Synes det er et veldig bra tilbud, løp og kjøp Endret 13. april 2012 av Pius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå