Grøvdal Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hei, har greid å knust glasset til ipad2 når jeg falt på isen. Skjermen og touchen fungerer, bare at et glasset er knust. Er det steder jeg kan få kjøpt nytt glass (eller det som trengs) for å få fikset ipaden? Er snedig med loddebolten og er temmelig sikker på at jeg greier å bytte skjerm selv. Hva og hvor skal jeg kjøpe ny skjerm eller det som trengs. Har en følelse at touch-techen sitter i glasset så både glass og og touch må byttes, men som sagt, det er bare skjermen som er knust. Dealextreme eller andre sider jeg kan bestille skjerm? Helst norsk og billig Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kjøpte selv ett sett på ebay. Verktøy og alt følger med. 193 kr inkl frakt. Om jeg får til å bytte finner jeg ut av om 1-2 uker når det ankommer. Jentungen tok min ut av beskyttelsen og mistet den i flisene på gang gulvet, 2 ganger. I tilegg til å ha blitt mistet ett titalls ganger så måtte det vel ende slik. Kjøpte selv ett sett på ebay. Verktøy og alt følger med. 193 kr inkl frakt. Om jeg får til å bytte finner jeg ut av om 1-2 uker når det ankommer. Jentungen tok min ut av beskyttelsen og mistet den i flisene på gang gulvet, 2 ganger. I tilegg til å ha blitt mistet ett titalls ganger før så måtte det vel ende slik. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvordan gikk det å fikse dette selv? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Gjorde det for ett par dager siden. Var ett sant helvete i starten, men når jeg fikk rensket bort glasset rundt selve skjermen så klarte jeg å ta hele touchdelen og resten av det knuste glasset ut. Tøvet litt med de. Dobbeltsidige tapen, så den sitter ikke supert. Kommer til å spe på med litt superlim. Ryker den en gang til så gidder jeg ikke fikse den. Bruk youtube for å gjøre reperasjonen steg for steg. Brukte også varmluftspistol, den var til god hjelp. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hvordan gikk det å fikse dette selv? Se svar ovenfor. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Nevnte de også i en annen tråd nå nettopp om det samme temaet, men sjekk denne: http://www.epledeler.no/category.php?id_category=16. De er raske og flinke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå