vede Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Har i den siste tiden fått problemer med min LT Performance MX mus. Den oppfører seg rart og responderer ikke alltid etter de oppgavene jeg utfører. Den "trykker" på ting selv om jeg ikke har trykkt der selv eller jeg trykker på noe en gang en plass og så dobbeltklikker den der for meg. Av og til trykker jeg ett sted og skal flytte noe nedover, men den reagerer ikke med en gang og drar noe annet nedover som feks. var lenger nede på en liste. Ikke lett å forklare problemene, men håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
vede Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Bytt batteriet i musen. Hmmmm.... Vil det hjelpe. Noen som vet hvor jeg kan få tak i batteri da? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Den bruker vel et helt vanlig oppladbart 1.2v NiMH 2000mAh AA-batteri, om jeg ikke husker helt feil. Endret 8. april 2012 av Aetius Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Du kan jo teste med et vanlig AA batteri, dersom det oppladdbare har begynt å gi seg. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Mest sannsynlig mikrobryteren(knappen), har det samme problemt selv med performance mx der ett enkelt-klikk ofte blir oppfattet som dobbeltklikk. Du kan prøve å google det, tenkte selv å kjøpe en slik bryter på ebay for å bytte. Lenke til kommentar
vede Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Hva med reklamasjon? Er jo ikke så gammel. Finner ikke kvittering da, men ligger vel i Lefdal sine systemer. Lenke til kommentar
vede Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Foreøpig virker dette: This can be caused by static energy trapped inside the capacitors in the mouse. To drain this static energy, please plug the Unifying receiver into a different USB port and follow this procedure: 1. Shut off the mouse and remove the batteries. 2. Press all the buttons repeatedly for 30 seconds. This will drain all the static energy that may be trapped in the mouse. 3. Put the batteries back in the mouse and turn it on. 4. Wait a few seconds for it to re-connect and test the buttons. If this does not fix your issue, please contact the customer support team in your region for more assistance, including a possible warranty replacement. Regards, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå