Magnar Bruvik Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Seter på fjellet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Trivelig landskap. Liker fargene i bildet og den fine detaljerte strukturen du har fått frem både i den visne enga, og i tømmeret på setra. God komp, har en følelse av at bildet bikker ørlite ned mot høyre, men en slik seter er vel ikke i vater noe sted og ikke lett da å vite hvilke linjer man kan rette opp etter... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Koselig bilde fra seteren. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 dette bør absolutt sees via link.. først der ser man at bildet er skarpt... typisk norsk vil jeg si om dette, fint komponert bilde. kan jeg spørre hvorfor f 22? det er etter mitt syn unødvendig liten blender som ofte kan skape diffraksjonsuskarphet.. f 11 ville væe mer egnet... Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Takk for fine tilbakemeldingar! Når det gjeld difraksjonsuskarpheit og valg av blendar, må eg nok innrømma at dette var nytt for meg. Takkar for tipset fotogigen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg