JacobDW Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Altså, det er da langt i fra alle som har 15-20.000 får å kjøpe pc. Har man bare 8000, har man bare 8000. Da hjelper det svært lite at man får en mye bedre pc for flere lapper. Selv om det med stor sannsynelighet er en god del som blir "lurt" av de store elkjedene, så er det også en god del som handler der med helt åpne øyne. Man kjøper det man har mulighet til å kjøpe, så enkelt er det. Jeg kjøpte den Medion'en til 7000 som de har på elkjøp nå hos lefdal, og før det trålet jeg nettet opp og ned og kryss og tvers for bærbar i samme prisklasse. Ingen av webshopene som komplett og psdata hadde noe som passet min lommebok, og på bruktmarkedet hade man garantert fått mye mindre specs for pengene, i tillegg til at maskina er brukt og gammel. Så jeg er hvertfall fornøyd med mitt kjøp. Mvh Jacob Willersrud Lenke til kommentar
nyttprosjekt Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Bump.. Noen som har innspill på Packard Bell'en som selges på Lefdal for 9995,-? Den heter Easy Note E 3245. Virker som det beste tilbudet under 10000 for tiden. XP-mobile 2400, 15.1", CDRW osv.. http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...s_vartypes_text Sorry, har enda ikke lært meg å legge inn linker på en lekrere måte.. Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg fant en Medion på SIBA (vet ikke om du har det tigjengelig) Den koster 6999 og det er en solid maskin til de pengene altså. 1,7 GHz Celeron, 256MB RAM og 20Giga harddisk 14" TFT skjerm, nettverkskort og modem, Firewire, USB og med XP Home installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå