N o r e n g Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Om du er på videregående skole og går realfag kan du jo unnskylde deg med at dette er fysikk/kjemi i praksis med varmeledning Mødre er som oftest skeptisk til alt som er IT-relaterte innkjøp, så det er ikke akkurat lett å komme på med noen god grunn. Appeller til faren din, så kanskje han klarer å drive frem "fornuften" her. Ellers er det bare å finne gode argumenter som at du ikke er PC-avhengig (i den grad det er mulig å ikke være det i dag,) og bruk ellers fantasien. Spør et par kompiser om triks de har brukt, men mest av alt bør du appellere til fars nysgjerrighet Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Om du er på videregående skole og går realfag kan du jo unnskylde deg med at dette er fysikk/kjemi i praksis med varmeledning Mødre er som oftest skeptisk til alt som er IT-relaterte innkjøp, så det er ikke akkurat lett å komme på med noen god grunn. Appeller til faren din, så kanskje han klarer å drive frem "fornuften" her. Ellers er det bare å finne gode argumenter som at du ikke er PC-avhengig (i den grad det er mulig å ikke være det i dag,) og bruk ellers fantasien. Spør et par kompiser om triks de har brukt, men mest av alt bør du appellere til fars nysgjerrighet Er nokk den einaste i kompis gjengen med stasjonær pc... :/ men nei, går yrkesfag.. og uansett så er mora mi uheldig vis litt for smart for slikt... Men eg for sjå kva eg klara å skvise ut av hjernen min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå