Gå til innhold

Innkjøp av vannkjøling!

Anbefalte innlegg

Om du er på videregående skole og går realfag kan du jo unnskylde deg med at dette er fysikk/kjemi i praksis med varmeledning ;)

Mødre er som oftest skeptisk til alt som er IT-relaterte innkjøp, så det er ikke akkurat lett å komme på med noen god grunn. Appeller til faren din, så kanskje han klarer å drive frem "fornuften" her. Ellers er det bare å finne gode argumenter som at du ikke er PC-avhengig (i den grad det er mulig å ikke være det i dag,) og bruk ellers fantasien. Spør et par kompiser om triks de har brukt, men mest av alt bør du appellere til fars nysgjerrighet ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er på videregående skole og går realfag kan du jo unnskylde deg med at dette er fysikk/kjemi i praksis med varmeledning ;)

Mødre er som oftest skeptisk til alt som er IT-relaterte innkjøp, så det er ikke akkurat lett å komme på med noen god grunn. Appeller til faren din, så kanskje han klarer å drive frem "fornuften" her. Ellers er det bare å finne gode argumenter som at du ikke er PC-avhengig (i den grad det er mulig å ikke være det i dag,) og bruk ellers fantasien. Spør et par kompiser om triks de har brukt, men mest av alt bør du appellere til fars nysgjerrighet ;)

Er nokk den einaste i kompis gjengen med stasjonær pc... :/ men nei, går yrkesfag.. og uansett så er mora mi uheldig vis litt for smart for slikt...

Men eg for sjå kva eg klara å skvise ut av hjernen min..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...