Wells Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Heisann! Jeg vet dette høres ut som en vill ide, men er det virkelig umulig? Jeg tenker å kjøpe en ramme altså bunn som vil være laget av metall og bærekraftig materiale. Deretter tenker jeg å spikre sammen vegger som vil bestå av treverk. Disse skal deretter isoleres ettersom jeg har tenkt å bruke campingvognen på vinterstid. Etter det blir det å få installert vinduer og tak. Så det tekniske. Elektrisitet, varmeelementer, vann og gass. Lar dette seg gjøre, eller er det helt umulig? Vet at dette innlegget ikke høres mye ut som en "plan", men... Hva tror dere? Er det mulig? Noen som har noen erfaringer med bygging osv.? Takker for svar. Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg regner med at du mener hytte, ikke campingvogn? Lenke til kommentar
Wells Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Jeg mener campingvogn. Lenke til kommentar
Wells Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Jeg regner med at du mener hytte, ikke campingvogn? I svarte faen balle a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå