Bjerknez Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Tok dette bilde for ca. tre timer siden: Sorgens Øy: 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Vakre landskaps-bilder....flotte malerier ligner de. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Takk for det RandiA Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Ble litt motivtørke etter en hektisk uke på jobbreise og motivene ble liksom borte nåe jeg var hjemme igjen, men fant opp dette bildet som jeg tok for ca. en uke siden: 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Som sagt... er svært lite spennende som dukker opp mellom jobb og heimen, men her er vertfall dagens bidrag: 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Vanskelig iblant å få tid til noe annet enn tilfeldig knipsing, det føler jeg også på... Uansett, fargerik "strand" som viser at det ikke bare står godt til med folks søppelhåndtering. Likte det siste godt i sin enkelhet og symmetri, teknisk bra også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Fine fargeklatter, ja...og morsomt svart-hvitt motiv med gammeldagse sikringer, tror det er det... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Vanskelig iblant å få tid til noe annet enn tilfeldig knipsing, det føler jeg også på... Uansett, fargerik "strand" som viser at det ikke bare står godt til med folks søppelhåndtering. Likte det siste godt i sin enkelhet og symmetri, teknisk bra også. Takk skal du ha Jan R Fine fargeklatter, ja...og morsomt svart-hvitt motiv med gammeldagse sikringer, tror det er det... Dette er gammeldagse sikringer ja Takker og bukker Føler jeg har blitt rammet av motivtørke nå, så det ble ikke noe bilde i dag. Har fryktelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har tatt bilder av eksplosjonen som har skjedd her i Fredrikstad. (dere har sikkert sett det på nyhetene eller i avisen) Skal se om jeg får tatt et bilde derfra i morgen, men nå er jo mye ryddet opp så det blir jo ikke like "ekte". Men det er mye politifolk og andre der og jeg føler at jeg befinner meg i en gråsone når jeg tar bilder av slike steder som ikke er ferdig etterforsket. Er jo tross alt en mann som omkom i eksplosjonen også... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Frem til neste bilde fra meg i denne tråden kan dere som har lyst ta en titt på diverse bilder jeg har tatt ellers: Min samling av bilder Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Fin samling det BjerkneZ. Spesielt likte jeg bildene av minken. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Takk for det pybalto Bildene av minken hadde jeg faktisk veldig flaks med. Var faktisk skudd fra hofta i ordets rette forstand, men det ble jo faktisk OK, hehe Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Ble et bilde i kategorien "dokumentasjon" i dag. Bildet er tatt av Mills fabrikker hvor det befant seg en eksplosjon her om dagen: 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Der smalt det grundig. Lett surrealistisk med en forskrekka Raymond nede i hjørnet. Liker bildet av sikringene godt . Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Takk for det Tomsi Ja, jeg syntes ansiktsutrykket til Raymond passet inn her, hehe. Tenkte jeg skulle nevne det, men fant ut at jeg ville vente å se om noen la merke til det, og det var det jo Bildet av sikringene ble tatt på jobben i hui og hast. Er ikke hver dag det er mulig å finne motiver som fenger, men poenget med tråden er jo ikke akkurat og poste "vinnerbilder" men bilder fra hverdagen min. Da kan det bli litt ymse kan man si Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Her er dagens lille bidrag: 4 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Dagens fanget øyet mitt. Man blir liksom litt trist av å se all røyken/forurensning. Kler sort-hvitt. Hvor er det tatt? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Utrolig kult bilde! Dagens fanget øyet mitt. Man blir liksom litt trist av å se all røyken/forurensning. Kler sort-hvitt. Hvor er det tatt? Borregård... tror jeg, det står på bilde. Utrolig kult bilde forresten Bjerknez! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Takk for det folkens Bildet er av Borregaard fabrikker i Sarpsborg Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Borregaard var særdeles godt. Flott behandlet og komponert. Sikringene gjorde seg også godt Endret 26. april 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Takk for det Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå