Gå til innhold

[Løst] Aprilfest 2012 - Bjerknez - Ting og tang fra daglige turer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig iblant å få tid til noe annet enn tilfeldig knipsing, det føler jeg også på...

Uansett, fargerik "strand" som viser at det ikke bare står godt til med folks søppelhåndtering. Likte det siste godt i sin enkelhet og symmetri, teknisk bra også.

Takk skal du ha Jan R :)

Fine fargeklatter, ja...og morsomt svart-hvitt motiv med gammeldagse sikringer, tror det er det...

Dette er gammeldagse sikringer ja :)

Takker og bukker :)

Føler jeg har blitt rammet av motivtørke nå, så det ble ikke noe bilde i dag. Har fryktelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har tatt bilder av eksplosjonen som har skjedd her i Fredrikstad. (dere har sikkert sett det på nyhetene eller i avisen)

Skal se om jeg får tatt et bilde derfra i morgen, men nå er jo mye ryddet opp så det blir jo ikke like "ekte". Men det er mye politifolk og andre der og jeg føler at jeg befinner meg i en gråsone når jeg tar bilder av slike steder som ikke er ferdig etterforsket. Er jo tross alt en mann som omkom i eksplosjonen også...

Lenke til kommentar

Takk for det Tomsi :)

Ja, jeg syntes ansiktsutrykket til Raymond passet inn her, hehe.

Tenkte jeg skulle nevne det, men fant ut at jeg ville vente å se om noen la merke til det, og det var det jo :)

Bildet av sikringene ble tatt på jobben i hui og hast.

Er ikke hver dag det er mulig å finne motiver som fenger, men poenget med tråden er jo ikke akkurat og poste "vinnerbilder" men bilder fra hverdagen min. Da kan det bli litt ymse kan man si :)

Lenke til kommentar

Utrolig kult bilde!

Dagens fanget øyet mitt. Man blir liksom litt trist av å se all røyken/forurensning. Kler sort-hvitt. Hvor er det tatt?

Borregård... tror jeg, det står på bilde.

Utrolig kult bilde forresten Bjerknez! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...