Andreasfe Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Harrybildet var var godt beskrivende Enig med Bykatt når det gjelder landskapsbildene i vannkanten. Liker det siste best. Flott "innramming" av vannet. Husk at det egentlig kun er et bilde pr. dag Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Ja, graderte filtre funker jo også bra. Derfor jeg synes det så naturlig ut altså Det er sant, men brukte ikke gradert filter, men variabelt gråfilter Harrybildet var var godt beskrivende Enig med Bykatt når det gjelder landskapsbildene i vannkanten. Liker det siste best. Flott "innramming" av vannet. Husk at det egentlig kun er et bilde pr. dag Ops... det glemte jeg Takk for det Andreasfe Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Her er dagens lille bidrag. Bildet er tatt på Tyinn: Bilder er konvertert til Svart hvitt på laptop'en så er usikker på hvor riktig resultatet ble.... Endret 16. april 2012 av BjerkneZ 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Her er dagens lille bidrag. Bildet er tatt på Tyinn: Bilder er konvertert til Svart hvitt på laptop'en så er usikker på hvor riktig resultatet ble.... kunne du lastet opp en farget? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Her er dagens lille bidrag. Bildet er tatt på Tyinn: Bilder er konvertert til Svart hvitt på laptop'en så er usikker på hvor riktig resultatet ble.... kunne du lastet opp en farget? Her er ett med farger: Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Et bilde jeg tok i dag fra hotellbalkongen i Sogndal: 3 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Her er ett med farger: -bilde- MYYEEE bedre Et bilde jeg tok i dag fra hotellbalkongen i Sogndal: Utrolig pent! Kunne kanskje vært litt lysere i bunnen av bilde? Utrolig kul vann speilig også! Awesome bilde! ( Kalled det HDR? ) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Hehe, takk for det, men jeg liker litt "minimalistiske" naturbilder noen ganger, så derfor postet jeg et s/v Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Her er ett med farger: -bilde- MYYEEE bedre Et bilde jeg tok i dag fra hotellbalkongen i Sogndal: Utrolig pent! Kunne kanskje vært litt lysere i bunnen av bilde? Utrolig kul vann speilig også! Awesome bilde! ( Kalled det HDR? ) Takk for det Tja, det kunne det sikkert. Er ute å reiser for tiden så har kun laptop'en og redigere bilder på og skjermen er ikke akkurat egnet til slikt, hehe. Jeg har ikke kjørt det gjennom noen HDR programvare nei, men jeg har minsket eksponeringen litt på himmelen i Lightroom, samt gitt det en liten dose "Clarity" 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Flotte landskaps bilder, deilige farger både oppe og nede. Vannet ble fin bluur effekt, liker. ps: Så ikke sogndal bildet, det ble utrolig vakkert for et lys og di fargene! Endret 17. april 2012 av Jann. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Takk for det Jann Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Tydeligvis ut på tur. Godt å se at du fortsatt tar deg tid til å fotografere - fine landskapsbilder. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Vakkert fra Sogndal. Liker de noe slitte trebyggene mot den storslåtte naturen. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Takker for det folkens Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Her er dagens bidrag: 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Så vakker natur. Er du vestlending eller bare på gjennomreise? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Takk for det Er på Vestlandet i jobbsammenheng og kjører rundt til kunder. Er født og oppvokst i Østfolds hovedstad (Fredrikstad) og har ikke tenkt til å flytte. Men jeg har bod på Vestlandet, men det er noen år siden nå Når jeg ser bildet mitt på iPad'en jeg sitter med nå, så ser HDR konverteringen veldig brutal ut... Ah... Hater å redigere bilder på laptop'en. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nydelig landskapsbilde - flotte farger her må jeg si. Litt vinter og vår. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Takk for det Jann. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Her er dagens bidrag: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå