Taake89 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Hei, jeg er ute etter å snekre sammen ett system med god kjøling som også er stille for en i7 920 og ett referanse 7970 kort. Har ett Lian Li pc-v 2120 og vurderte å sette det opp slik http://imgur.com/Uoe51 Får ikke bilde til å vises i tråden så dere må nok bare trykke på den. Budsjett setter jeg til 5-6k. Jeg vil ha ett system hvor jeg kan ta med de fleste komponenter over til ny hw som feks ett ekstra skjermkort. Jeg kommer alltid til å ha toppmodeller, hvis noen skal tenke watt opp i dette. Har sett på ett par deler, men jeg har veldig (ingen) kunnskaper om dette så håpet på og få sett det over =) Tips tas imot med åpne armer! Alphacool NexXxoS UT60 Full Copper 360mm Watercool HK CPU LGA1366 Rev. 3 EK Water Blocks EK-Multioption RES X2 - 400 Basic Er veldig usikker på om det er best med denne eller eventuelt en som går i 5.25" brønn 8/6mm (6x1mm) Slangenippel G1/4 Er ikke sikker på om disse passer, men er så mange tall som svever rundt i hodet nå så får heller noen rette på meg Scythe Slip Stream 1200 rpm Scythe Slip Stream 140 mm case fan - 1200rpm Phobya G-Changer 280mm Radiator Fullcover EK block til 7970 Laing DDC-vannpumpe 12V DDC-1Plus inkl. Phobya Laing DDC Light Black Top slange PUR 8/5.5mm, klar http://imgur.com/ikFiZ Slik ser det ut inne i pcen min nå. Planen var å fjerne harddiskbrønnen og heller fikse meg en server/ett annet sted å ha dem. Hvor jeg skal plassere pumpe og tank er jeg ikke sikker på, da jeg ikke veit hvor store dem er og hvor mye plass jeg får å jobbe med. Tips tas imot. Loopen tenkte jeg at blei 360rad>cpu>gpu>pumpe>280rad>tank elns. Setter stor pris på all tilbakemelding =) Endret 8. april 2012 av Taake89 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Har endret 360 rad og pumpe. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg ser ingen innlysende problemer her, virker som et bra oppsett for meg. Så lenge du er sikker på at du har nok plass i kabinettet til radiatorene, og du har en god nok pumpe, er det meste av valgene hva du selv mener ser pent ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå