Step_up Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) lengre opp på banen så hadde det ikke blitt kort...Dessuten er det nesten skulder...Jaaaaaaaaaa Askar... Endret 9. april 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Helt utrolig, Skarsfjord har gjort et godt kjøp. Er vel 1 av 10 som faktisk kan spille fotball. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 6 min tillegg, vi scorer...= 5 minutter tillegg? WTF??? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 HÆÆÆÆ?????Det er enda tid til et angrep din latterlige kødd Edvartsen! Haugen så katastrofalt dårlig du var i dag da... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Edvardsen måtte gjøre opp for straffen i sted ved å blåse av kampen 20 sec for tidlig. Hode på fat. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kan da ikke blåse av 12 sekunder før slutt. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Ufattelig lite kvalitet i dette laget. Så ufattelig mange 130% sjangser som en gjeng med hodeløse høner hadde scoret på, men ikke disse fjottene utpå banen. Eneste plussen var Askar som faktisk KAN skyte. Resten kan ta fri resten av året. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Har eg ikkje hatet deg intenst før edvartsen, så gjør eg det nå. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Årets mål! Vi hadde i hvertfall fortjent 1 poeng i dag, 3-4 ekstreme målsjanser som vi skal sette. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Askar blir en stadion yndling om han forsetter slik. Hadde berre Barmen såtte den vanvittige sjansen han hadde, så kunne det ha reddet kvelden 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Denne kampen hadde vært helt jevn hvis det ikke hadde vært for Piotrs tabbe i dag som jeg tviler på at vi får se noe særlig flere ut av. jeg vet ikke hva som skjer ved markeringen på det andre målet, men det skal ikke gå an... De to situasjonene avgjør hele kampen. det er ikke holdbart å tape kampen slik! Ufattelig lite kvalitet i dette laget. Så ufattelig mange 130% sjangser som en gjeng med hodeløse høner hadde scoret på, men ikke disse fjottene utpå banen. Eneste plussen var Askar som faktisk KAN skyte. Resten kan ta fri resten av året. ?er mye kvalitet i laget, selv om dagen i dag ikke var noe særlig... Årets mål! Vi hadde i hvertfall fortjent 1 poeng i dag, 3-4 ekstreme målsjanser som vi skal sette. ja det hadde vi, men dessverre er det to situasjoner som gir Molde seieren. det er feilene våre ved 1-0 og 2-0... Hvordan i h...... kan Edvartsen gjøre en så dårlig figur i en så lettdømt kamp? Man blåser for f... ikke av 20 sekunder før slutt i en jevn kamp. Ufattelig at vi ikke får et poeng i dag... Haugen, Grorud og Mjelde kan ikke spille neste kamp. dette var helt forferdelig å se på... Men det største problemet er at TO enkle feil gjør at vi mister sjansen til poeng i dag også. dette må ta slutt nå! Nå skal vi faen meg vinne neste kamp, så får det bli slutt på dette tullet med å gi bort mål! Endret 9. april 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Syntes faktisk dette ikke var så verst jeg. Med tanke på alle skadene, ny førsteellever pluss at vi møter fjorårets seriemester borte. Vi taper kampen på 1 keepertabbe og at vi ikke setter 100%sjansene våre. Med litt mer rutine i laget så setter vi disse. Piotr sto forøvrig jævlig bra utenom tabbene. Klasseredning på straffesparket! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 At skarsfjord kan si han er fornøgd med det brann viser i denne kampen er utrulig. Sykt mye feilpassninger, dårlig jobbing i forsvaret, mangen rare løp, spillere som ikkje treffer 100% sjanser opptil flere ganger. Som en fra Bataljonen sa, det virker som om spillerene tror ballen er en tikkende bombe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hva er det du egentlig tror du snakker om? Har du SETT branns ressurser i fjor og i år vs tidligere år? Brann overpresterte så jævlig i fjor, forventer du virkelig at vi, uten underdog-posisjonen vår og med "kutt" i stallen vs tidligere år - samt skader på nøkkelpersoner skal i seriestarten levere ren magi? Skjerpings. Seriøst. Skarsfjord er sjef. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hva er det du egentlig tror du snakker om? Har du SETT branns ressurser i fjor og i år vs tidligere år? Brann overpresterte så jævlig i fjor, forventer du virkelig at vi, uten underdog-posisjonen vår og med "kutt" i stallen vs tidligere år - samt skader på nøkkelpersoner skal i seriestarten levere ren magi? Skjerpings. Seriøst. Skarsfjord er sjef. Det var ikke overprestasjon. spillermateriellet var mer enn bra nok til å ta medalje. litt uflaks, litt tilfeldigheter, noen tabber fra Grorud og noen dårlige prestasjoner fra spillerne gjorde at det ikke ble slik. Og stallen vår er mer enn god nok til å ta medalje. vi har dog ikke råd til å kaste bort poeng som vi gjorde i går hvis vi skal ta den gjeveste...å vinne kamper for dette laget handler da ikke om magi. da har man et merkelig syn på lagets spillere synes jeg... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 At skarsfjord kan si han er fornøgd med det brann viser i denne kampen er utrulig. Sykt mye feilpassninger, dårlig jobbing i forsvaret, mangen rare løp, spillere som ikkje treffer 100% sjanser opptil flere ganger. Som en fra Bataljonen sa, det virker som om spillerene tror ballen er en tikkende bombe det var en del feilpasninger, for lite initiativ, en del feilplassering i forsvaret(stort sett fra Grorud), dårlig sikring i perioder. Jeg tror nok Skarsfjord vet alt dette. det han mener er vel at han er fornøyd med at vi skapte såpass mange sjanser. men vi skulle selvfølgelig scoret flere mål... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå