Mann_Av_Gull Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hei, Har nå hatt CM Storm Scout i noen år. Og synes det er et stilig kabinett. Klarte faktisk å gjemme alle kabler rimelig bra, selv om det var veldig trangt Saken er den at jeg har siklet på dette lenge: Noen som har erfaringer med dette? Er viftene av bra kvalitet og er det rimelig stillegående? Trenger man ekstra hvite LED's eller er det nok lys av viftene? Andre ting... ? Ser forresten at den sorte varianten, uten vindu er mye billigere på komplett no. Men hvis jeg skulle hatt så ville jeg hatt den hvite varianten med vindu Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Er det meg, eller har forumet dauet helt ut de siste årene? Jeg mener å huske at det iallefall var litt liv her inne før i tiden. Ser jo helt dødt og trist ut her Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Tror nok du må gi det mer enn tre timer i påskehelgen. 1 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Ganske dødt på noen tråder uansett ja. Angående kabinettet, er ikke noe corsair fan:D holder meg til lian li og silverstone. edit: Fractal design også kanskje:) Endret 7. april 2012 av paithlezz Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Vel, jeg synes Corsair Graphite 600T ser helt herlig ut, både utseendemessig og reint byggeteknisk.. Så lurer på om andre her inne har noe erfaring med det, og kan anbefale det Lenke til kommentar
Tjostolf Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Pent kabinett med lyddemping og glimrende reviews: http://www.dustinhome.no/corsair-miditower-obsidian-550d-atx-black/product/5010620982?intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Pent kabinett med lyddemping og glimrende reviews: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Sweclockers var ikke helt fornøyd med dette. Ser ut som et greit nok kabinett dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå