karoald Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Slitt mur Bildet er fjernet. Beskrivelse: ................................................................ Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Virkelig flott laget bilde.... Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Morsomt og kreativt bilde. Godt sett! Regner med at det er et speilbilde jeg ser... Liker strukturen i og fargen på murveggen som harmonerer fint mot det blå feltet. Du har også noen fine linjer her, men lurer på hvordan det ville vært og rettet opp bildet etter kanten på veggen... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Stilig speiling i veibanen (?) artig bilde Lenke til kommentar
karoald Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Tusen takk alle. Lenke til kommentar
alnkjell Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei karost. Kreativt motiv/vinkel. Liker bilder jeg må bruke tid på. Fint om du sier litt om utstyr, behandling, ett. mv/Kea Lenke til kommentar
alnkjell Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei karost. Kreativt motiv/vinkel. Liker bilder jeg må bruke tid på. Fint om du sier litt om utstyr, behandling, etc. mv/Kea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg