G-Man™ Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Har i en årrekke siklet etter Nokia 8910(i), men har aldri faktisk kommet meg til å kjøpe en. Nå, når jeg ønsker det, finner jeg ikke noen som skal selge Mulig jeg ikke leter godt nok, eller kanskje det bare ikke er noen som vil selge? At de resterende som er igjen skal forbli inne i glassskapene til eierne? Hvordan vil det eventuelt bli å kjøpe fra ebay ol.? Vil de fungere ordentlig i Norge? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 De fleste som sitter med 8910-er har nok alt solgt eller kasta dem, ellers så tar de seg ikke bryet med og selge dem. Skal du kjøpe fra Ebay må du velge de som er GSM modeller, og at den ikke er operatørlåst. Som denne f.eks. http://www.ebay.com/itm/Nokia-8910-BLACK-cell-phone-bluetooth-slide-/270775775036?pt=Cell_Phones&hash=item3f0b7e6f3c Item /Brand: Nokia 8910 Carrier: Unlocked for All GSM Network: GSM 900/1800 Condition manufacture refuibilshed Color: BLACK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå