Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onnanere, selv om man har kjæreste.

Anbefalte innlegg

Jeg har kjæreste og vi har sex nesten hver dag, både hun og jeg nyter det.

Men ved siden av å ha sex så ser jeg ikke noe problemet med å onanere.

Er jeg alene hjemme og dama er på jobb, så har jeg ikke noe problem med å onnanere mens jeg ser på damene i foreksempel FHM.

Kjæresten min liker det ikke og blir nesten sur... men jeg sier jo aldri at jeg gjør det, ellers så bare spøker jeg det bort. Jeg prøver også å forklare at det er normalt, og hun slår seg til ro med det. Selv aner jeg ikke om det er normalt eller ikke... jeg føler meg noen ganger som en kåt gris fordi jeg onanerer.

Men jeg selv om jeg har sex med kjæresten min, så blir onani noe som jeg har privat med meg selv. Det blir på en måte min egen lille "kosestund" som jeg har hatt siden jeg var tenåring, og som jeg ikke har lyst til å si farvel til.

Hva syns dere egentelig om det? Anonym poster: 9419559377becb75da026f8cb226696c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som regel ligger det usikkerhet til grunn for slike forbud, fordi du retter din seksualitet mot noe annet enn henne. Du skal ikke se bort fra at det er dette som ligger til grunn for sjalusien.

Høy grad av kontrollbehov har som regel rot i usikkerhet og frykt, og om hun ikke kan forholde seg til det så mangler hun kanskje selvinnsikt (noe stort sett alt for mange av den kvinnelige delen av befolkningen er i mangel av).

Det blir jo å måle ditt behov for utløsning mot hennes behov for eksklusivitet. Jeg ville nok prøvd å ta det opp og forklare hvorfor hun føler det slik og at det er irrasjonelt og at ingen har rett til å pålegge andre forbud basert på sin egen usikkerhet. Det meste går seg til etthervert så lenge man har en åpen tone og klarer å bygge respekt og tillit. Det krever noe av begge parter og et forhold er alltid å gi og ta, og noen ganger må man inngå kompromisser som begge er sånn høvelig komfortabel med. Det skal ikke være sånn at en alltid dominerer på alle områder, og det å ha et fryktdrevet forhold en den beste derpen på kjærligheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...