Jan Erik Engan Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Overgrown Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette er nok sett før,men her kun brukt 1. av 3 eksponeringer..bracketing altså.Så derfor en litt uvanlig lukker på dette;) V2 er HDR versjonen i Sepia. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Snart har naturen tatt overtaket.. Artig bilde med flott bildekvalitet og gode farver. Bra, Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Snart har naturen tatt overtaket.. Artig bilde med flott bildekvalitet og gode farver. Bra, Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Fine kvalitetet både i farge og tekstur. Men jeg synes at bilder av slike hus blir best om du vinkler dem på en litt annen måte. Slike bilder får vanligvis en bedre dybde og dynamikk hvist du stiller deg slik at du får med tre vegger. Men for alt jeg vet var det kansje ikke mulig i dette tilfelle Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Fine kvalitetet både i farge og tekstur.Men jeg synes at bilder av slike hus blir best om du vinkler dem på en litt annen måte.Slike bilder får vanligvis en bedre dybde og dynamikk hvist du stiller deg slik at du får med tre vegger.Men for alt jeg vet var det kansje ikke mulig i dette tilfelle Den ser jeg wasco,men som du antok gikk det ikke,uten å ha måtte ha med nye hus her;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Her synes jeg V2 gjorde seg best, skyene ble også skumlere..flott ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Vil ikke kommentere dette bildet spesielt. Har lyst til å fortelle at jeg til stadighet er inne å kikker på alle bildene dine, de som du har lagt inn tidligere. De treffer meg totalt. Blir enda mer inspirert til å ut å ta bilder.. Jeg lærer av dem. Ser på linjer og farger. Håper at om noen år at jeg kan nærme meg bittelitt Har supersans for bildet under motorveibrua , bilder av Ypsilon og mange andre Drammensbilder. Her løfter du image til Drammen ytterligere, enda så godt de har klart det før det og:) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Skikkelig attgrodd her ja. Et fint og fortellende bilde:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Her synes jeg V2 gjorde seg best, skyene ble også skumlere..flott ! Takker;) Vil ikke kommentere dette bildet spesielt. Har lyst til å fortelle at jeg til stadighet er inne å kikker på alle bildene dine, de som du har lagt inn tidligere. De treffer meg totalt. Blir enda mer inspirert til å ut å ta bilder.. Jeg lærer av dem. Ser på linjer og farger. Håper at om noen år at jeg kan nærme meg bittelitt Har supersans for bildet under motorveibrua , bilder av Ypsilon og mange andre Drammensbilder. Her løfter du image til Drammen ytterligere, enda så godt de har klart det før det og:) Takker:) Skikkelig attgrodd her ja. Et fint og fortellende bilde:) Takker;) Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Stilig, likte dette JE:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Stilig, likte dette JE:) Takker Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Dette likte jeg godt.. Hvor i all verden fandt du dette? Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Spennende stemning i v. 2 ja men de er veldig fine på hver sin måte. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Dette likte jeg godt.. Hvor i all verden fandt du dette? Rett ved Fiskum Gamle Kirke,men hører rykter om att det nå er ryddet rundt dette huset..finner det på vei ned til Kirken;) Takker Spennende stemning i v. 2 ja men de er veldig fine på hver sin måte. :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg