Aetius Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 I helgens konkurranse kan du vinne Samsungs aller beste kamera. Konkurranse: Vinn lekkert systemkamera fra Samsung Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Frister lykken denne gangen også. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Hvor mange kameramodeller har Samsung hittil sluppet i sitt NX-system? Luring ? Endret 7. april 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg takker igjen for at skjemaet ikke kommper opp på iPhone. Men, håper dere skriver navnet mitt riktig denne gangen. Eller, dere kan jo bare sende meg det med en gang! PM meg for adresse! Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hvor mange kameramodeller har Samsung hittil sluppet i sitt NX-system?Luring ? Ja, det står ingenting om det gjelder Norge eller verden. Dermed er det to av svaralternativene som er rett. Håper HW kan komme med avklaring på dette spørsmålet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Spørsmålet nevner ingen ting om Norge, gjør det vel? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Spørsmålet nevner ingen ting om Norge, gjør det vel? Nei, men det er greit og få belyst om du har lest noe mer en Akam-testen Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 I en test er det klart mest inteeressant å få frem hvilke alternativer som finnes her til lands, mens et spørsmål om hvor mange modeller som er lansert, som ikke nevner land eller andre begrensninger, naturlig nok gjelder det totale antallet. Det samme tallet fremkommer også om man sjekker prisguiden eller artikkelen om speilløse kameraers historie, som konkurranseartikkelen også lenker til. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 En annen ting man kan lure på er hva dere legger i "introdusere". Er det snakk om året systemet ble annonsert, eller når det ble tilgjengelig? Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 JEEZ... Alle NX modellene har vært tilsalgs her i Norge, t.o.m. den som ikke skulle ha vært her. Er det mange her inne som har vært utsatt for en Flymo mer enn en gang? En abakus kan anbefales Hvis jeg introduserer et nytt NAVLELO system, viser en "mock-up" av første LO modell i år 1 og lanserer LO xx i år 2, vil jeg da ha introdusert NAVLELO systemet i år 1 eller år 2? Lenke til kommentar
Zwitter96 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 når får vi vite hvem vinneren er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg