AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Heisann gutt på 20 år som har mye som trengs å komme ut.. Jeg sliter veldig mye for tiden, har hadd en tøff oppvekst med skilte foreldre og en del mobbing i skolegangen. Noe som har formet meg til en person som er veldig innesluttet med lav selvtilit og sosial angst. Har hele livet siden barneskolen hadd det tøft foreldre som har had rettsaker om foreldrerett og flytting hit og dit. Hadde det ikke optimal på barneskolen i det hele tatt, men det ble dessverre verre når jeg kom på ungdomskolen mye mobbing og lite motivasjon. Endte opp med at jeg ble hjemme å spillte data og var for meg selv mesteparten av tiden. Det var 3 lange år og det er et guds under at jeg kom ut fra det med et någenlunde vitnemål. Trivdes godt på vidregående, men dro den usosiale trenden fra ungdomskoletiden med meg og holdt meg isolert på fritiden. Skapte egentlig ikke noen sterke vennerelasjoner eller miljø derifra. Skaffa meg en læreplass etter videregående, dette gjorde godt fordi jeg følte jeg fikk medgang for en gangs skyld. Men følelsen var kortvarig. Jeg satt igjen med et liv uten sosial omgangskrets og 0 venner. Å komme i kontakt med folk ble veldig vanskelig men hadde overraskende nok ei som gikk i klassen på videregående som var gira på feste i lag i helgene. Uansett jeg så ut som en total datanerd og gjorde grep for å se bedre ut og det ga bedre resultater enn jeg ante. Trente, tok sol og farga håret, jeg så nåkså bra ut etter noen måneder. Med utseende i boks greide jeg å hanke inn damer slikt lettere og kom over denne jenta som nesten ble noe av men følte at jeg ble en psykolog for hennes problemer i steden for en kjæreste. så jeg mistet intressen. Nå har jeg dermot så og si mistet kontakten med vennina mi som jeg festa med tidligere. Og sitter igjen med en veltrent kropp med 0 selvtillit og 0 sosial IQ. Jeg føler det ikke hjelper å ha six-pack å selv om de peneste jentene stalker deg på butikken så har jeg ingenting å vise til.. ingen omgangskrets eller venner. Føler jeg vill men at jeg ikke greier det, og at det er umulig å komme på det sosiale nivået når man knapt har vert der.. Trenger råd/ hjelp.. Anonym poster: 6294727b8b76d2e986ad9bd4623a4b37 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå