stanlyno Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Heisann! Har lekt litt rund med Fl studio på hytta i påska, og lagd en låt. Hadde vært fint å fått litt feedback på sangen siden jeg er ganske ny når det kommer til elektronisk musikk: ) Tusen takk! http://soundcloud.com/fuckfiction/p-ske-kos Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Jeg synes den var litt "enkel". Var ikke mye som foregikk i låta egentlig. Edit: ble kanskje litt rask tilbakemelding. Den består av det samme (?) Partiet to ganger med et rolig parti i midten. Nå har jeg ikke peiling på å lage musikk selv, men det er helt sikkert en god start:) Endret 7. april 2012 av ananashapå 1 Lenke til kommentar
stanlyno Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Sant det, gikk litt tom for ideer. Takk for feedback: ) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Fra 2:40 har du en innledning som bare fader ut uten forklaring. For høy bpm til å være en chill låt. Fra 4:40 har du en fin innledning som du igjen avbryter med å ikke ha en overgang til noe nytt. Mulig jeg er kresen, men det er bare det jeg hører umiddelbart. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå