OdinTheGod Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Kjære folkens. Jeg har fått lov av kona å invistere i ny bærbar. ;-) Siden jeg spiller en del SWTOR, BF3 og Skyrim. Så hadde det vært konge om dere kunne annbefale en bærbar til en pris rundt 6-7000,- Nå MÅ den ikke trenge å dra BF3 på full pupp.. Men SWTOR må den kunne dra uten problemer.. Det trenger ikke være så steike mye lagringsplass.. Har en haug eksterne disker.. Jeg er veldig glad i SSD disker.. Og da gjerne i den bærbare ;-) Takker for all hjelp :-) Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) I den prisklassen tror jeg du ikke får noe bedre enn denne: MSI GE620DX (Altså til gaming) Den har ikke SSD, og er ikke sikker på om den har plass til SSD heller, men du kan alltids bytte ut optisk drev med en Samsung 830 eller Intel 520 SSD. Men da må du skaffe en spesiell brønn til dette. Endret 7. april 2012 av terje k. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 I den prisklassen tror jeg du ikke får noe bedre enn denne: MSI GE620DX (Altså til gaming) Den har ikke SSD, og er ikke sikker på om den har plass til SSD heller, men du kan alltids bytte ut optisk drev med en Samsung 830 eller Intel 520 SSD. Men da må du skaffe en spesiell brønn til dette. Ah.. Den er verd og titte på ja :-D Jeg har fått også denne anbefalt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=656244 Hvilken ville du balgt av disse to? Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 I den prisklassen tror jeg du ikke får noe bedre enn denne: MSI GE620DX (Altså til gaming) Den har ikke SSD, og er ikke sikker på om den har plass til SSD heller, men du kan alltids bytte ut optisk drev med en Samsung 830 eller Intel 520 SSD. Men da må du skaffe en spesiell brønn til dette. Ah.. Den er verd og titte på ja :-D Jeg har fått også denne anbefalt: http://www.komplett....aspx?sku=656244 Hvilken ville du balgt av disse to? MSI'en har bedre skjermkort (GTX 635), og Aceren (GTX 630), men Aceren har i7 prosessor og MSI'en i5 prosessor. Har ikke mye peiling på bærbare pcer untatt det selvfølgende. MSI'en har standard oppløsning som gjør at du kan koble den til en PC skjerm. Selv ville jeg valgt MSI'en viss ikke penger var problemet. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Kjøp heller stæsjonær? Har stasjonær så det suser.. Men vil ha en bærbar som ikke gir meg fullstendig hjemlengsel uten å sprenge banken ;-) Da skal jeg snuse litt mer på MSI en :-) Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Finnes det flere bærbare jeg kan titte på? Kansje en med både i7 og GTX 635 eller bedre? :-) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Du bør prioritere skjermkort løsningen først og fremst , deretter i5 vs i7. m-cpu mobile intel sandy bridge er alle i5-xxxxM to kjerner (dual core) , i7-xxxx' 'M varierer med både to kjerner og fire og har større smartcache. Så ved et eventuelt valg av mobile i7 sjekk nøye om det er 4 cores. Det er en Q i produkt id som lettest informerer om dette. Eks: i7-2620M ( dual core ) i7-2630QM ( quad core ) Til motsetning fra i5 desktop prosessorer har mobile i5 hyperthreading. Som: i5-2520M og i5-2540M , og er supre prosessorer.Hhv 2.5ghz/2.6ghz og 3.2ghz/3.3ghz under turbo Endret 9. april 2012 av syar2003 Lenke til kommentar
NiceguyArild Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hva med denne: http://www.dustinhome.no/asus-k53sm-ci7-22-6gb-750-gt630m-156-w7hp/product/5010619963?intcmp=searchProvider_dacsa Fin pris pluss at den har IceCool teknologi. Asus leverer også veldig gode maskiner. Har også lengre garanti enn andre produsenter. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hva med denne: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Fin pris pluss at den har IceCool teknologi. Asus leverer også veldig gode maskiner. Har også lengre garanti enn andre produsenter. Forsatt dårligere skjermkort enn MSI'en og trådstarter leter etter en billig gaming laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå