Gå til innhold

Bærbar spillemaskin rundt 15". Max 6-7000,-

Anbefalte innlegg

Kjære folkens.

Jeg har fått lov av kona å invistere i ny bærbar. ;-)

Siden jeg spiller en del SWTOR, BF3 og Skyrim. Så hadde det vært konge om dere kunne annbefale en bærbar til en pris rundt 6-7000,-

Nå MÅ den ikke trenge å dra BF3 på full pupp.. Men SWTOR må den kunne dra uten problemer..

Det trenger ikke være så steike mye lagringsplass.. Har en haug eksterne disker..

Jeg er veldig glad i SSD disker.. Og da gjerne i den bærbare ;-)

Takker for all hjelp :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den prisklassen tror jeg du ikke får noe bedre enn denne: MSI GE620DX (Altså til gaming)

Den har ikke SSD, og er ikke sikker på om den har plass til SSD heller, men du kan alltids bytte ut optisk drev med en Samsung 830 eller Intel 520 SSD. Men da må du skaffe en spesiell brønn til dette.

Endret av terje k.
Lenke til kommentar

I den prisklassen tror jeg du ikke får noe bedre enn denne: MSI GE620DX (Altså til gaming)

Den har ikke SSD, og er ikke sikker på om den har plass til SSD heller, men du kan alltids bytte ut optisk drev med en Samsung 830 eller Intel 520 SSD. Men da må du skaffe en spesiell brønn til dette.

Ah.. Den er verd og titte på ja :-D

Jeg har fått også denne anbefalt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=656244

Hvilken ville du balgt av disse to?

Lenke til kommentar

Ah.. Den er verd og titte på ja :-D

Jeg har fått også denne anbefalt: http://www.komplett....aspx?sku=656244

Hvilken ville du balgt av disse to?

MSI'en har bedre skjermkort (GTX 635), og Aceren (GTX 630), men Aceren har i7 prosessor og MSI'en i5 prosessor. :) Har ikke mye peiling på bærbare pcer untatt det selvfølgende.

MSI'en har standard oppløsning som gjør at du kan koble den til en PC skjerm.

Selv ville jeg valgt MSI'en viss ikke penger var problemet.

Lenke til kommentar

Du bør prioritere skjermkort løsningen først og fremst , deretter i5 vs i7.

m-cpu mobile intel sandy bridge er alle i5-xxxxM to kjerner (dual core) , i7-xxxx' 'M varierer med både to kjerner og fire og har større smartcache.

Så ved et eventuelt valg av mobile i7 sjekk nøye om det er 4 cores.

Det er en Q i produkt id som lettest informerer om dette.

Eks:

i7-2620M ( dual core )

i7-2630QM ( quad core )

Til motsetning fra i5 desktop prosessorer har mobile i5 hyperthreading.

Som: i5-2520M og i5-2540M , og er supre prosessorer.Hhv 2.5ghz/2.6ghz og 3.2ghz/3.3ghz under turbo

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...